Hoi de laatste loodjes en andere hormonen of andere dingen voelen? Ik ben niet verkouden. Maar ruik wel minder goed. is mijn neus me aan het voorbereiden op de poep luiers. Hahahahaha Of ben ik van me scherpe geur af en was dit me normale geur? Ik vind dit maar bizar. Ook eet ik mega veel. T lijkt wel lekkerder dan normaal. Alsof me avond eten elke keer een restaurant maaltijd is. Ik moet dus echt oppassen geen zakken snoep of taart enzo te eten. Heb maar fruit gekocht om me snaai momenten tegen te gaan. Ik vroeg mij af of iemand dit herkent? Hoe kan ik me snaai momenten nog beter inhouden? En die geur...al laat ik bv een scheet dan zegt mijn man. Zo jij bent verrot terwijl ik gewoon bijna niets ruik. Ik ben echt niet verkouden!
Lachen....Ik herken het zo.... Ik eet de laatste tijd de witte druiven weg als water. En ik loop te zoeken, alles wat ik in mijn handen krijg is niet meer veilig (inclusief mn mannetje) hahaha Maar sweetlakecity, ik denk gewoon dat de kleine is ingedaald dus nu de maag weer wat meer ruimte heeft? En dan klaag ik ook nog over maagzuur en de vele kilo's #-o
Ik herken jouw symptomen niet zo heel erg, maar de laatste 'loodjes' zijn bij mij wel heel anders dan de rest van de zwangerschap. Ik voel me namelijk opeens een stuk beter, meer energie en daardoor minder 'last' van mijn kwaaltjes. De kwaaltjes zijn er nog wel, maar ik kan er beter tegen ofzo. Bizar hoor. Ik heb t idee dat de hormonen al wat beginnen af te nemen ofzo..?
Ja, goeie vraag! Ik voel me ook weer wat anders in m'n vel dan een paar weken terug. Weer wat emotioneler en idd meer cravings. Ik moet me echt inhouden, zou toch zonde zijn als ik in de laatste maand er nog even 5 kilo bijsnoep, haha. Gisteren kreeg ik ook opeens nogal angst voor de bevalling terwijl ik dat tot nu toe nog niet echt gehad heb. Krijg je misschien nog een hormonenstoot tegen het einde? Ben ook huileriger namelijk.
ja gek he ik voel me ook beter. Zeker nu met me verlof. Wel wat zieliger want niemand is thuis en ik vermaak mezelf wel. Bizar he.