nog lang niet zwanger. Maar een 3e zit wel in de planning. Wanneer is alleen nog de vraag. Ik heb alles het liefst van te voren al geregeld dus ook de naam Voor een meisje staat de naam al zo goed als vast maar suggesties zijn altijd welkom Voor een jongen hebben we nu: Mischa/micha/misha - favo van vriend Jonas - mijn favoriet Seth - die is het net niet Zus en broer heten enileC en nahtaN <- omgekeerd
Mika Jace Wess Joël Dion Boyd Tygo Dane Quinn Sid Ilay Ilja Ian Iven Senn Twan Alec Evan Flynn Kai Riff Sten Ferris Joas Jill Everly Avery Elodie Veerle Marise Sadie Gwen Jenna Luna Damaris Noraly Jelisa
Luna! Zooo mooi Helaas doet het mijn vriend teveel denken aan Harry Potter Elodie vind ik ook heel mooi! Die onthou ik
Lucas Liam Mats Olivier Oliver Noud Matthijs Ivan/Ivar/Iven Julius Silvan/Silven/Silvijn/Silvin Marius Jesper Marthe Jasmijn Philou Jalou Louèn Amélie Rosalie Inez Bodil
Met Céline en Nathan kun je alle kanten op. Ik vind van jullie lijstje Jonas er niet zo goed bijpassen. Ik dacht aan Thomas
Jonas top! Arthur Casper Dennis Floris Jasper Jelmer Jesper Jochem Lester Marijn Marnix Michel Morris Pepijn Pieter Romijn Sander Stefan Thomas Victor Wessel Yanick Yorick