Bij deze een suggestie: Het valt mij op dat het bij de uitgerekende maandtopics altijd ontzettend druk is, vaak zijn er in iedere maand tientallen vrouwen die zich zwanger aanmelden. Het is voor al deze dames natuurlijk onmogelijk alles van iedereen bij te houden en de maandtopics vind ik persoonlijk daardoor erg warrig en met weinig samenhang en onderling meeleven. Ik heb voor mezelf bedacht dat als ik zwanger wordt dat ik dan voornamelijk op een ander forum bij de maandmama's mee ga schrijven omdat het daar veel overzichtelijker is, eigenlijk jammer want ik ben verder ontzettend erg te spreken over dit forum en zou het liefst hier willen blijven. Mijn suggestie: is het geen idee om de maandmama's op te splitsen in bijvoorbeeld 2 of 3 groepen, zodat het doel (samen delen) van een topic behouden blijft?
Bedankt voor je suggestie Milla. We hebben al eens eerder gekeken naar het opsplitsen van die topics en wij vonden dat toen niet handig en hebben daarom de clubs gemaakt onder zwanger worden. Daar kun je gewoon je eigen club starten en kletsen met meiden die voldoen aan jouw club criteria (zeg maar) en dat mag best een afgeleide zijn van een nod topic. Lotte
Ik heb bij de mama's hetzelfde probleem als TS. Bij de eerste was het mama topic zowel voor als na de bevalling erg leuk. Bij de 2e niet meer. Veel en veel te druk! Met het huidige aantal gebruikers van dit forum ben ik ook groot voorstander van opsplitsen van deze topics!