Wij hebben nog altijd gewoon kabeltv en internet en de telefoon nog altijd lopen via een normaal abonnement met KPN, maar het wordt eens tijd voor een pakket met digitale tv enzo. Wij zitten in Den Bosch, dus eerste optie zou dan ziggo zijn. Iemand ervaringen met hun pakket?
Wij hebben een alles in 1 pakket van ziggo en ben er heel tevreden over. Had in het begin 1 probleempje met de tv, ik zag heel vaag midden in beeld ondertiteling alsof er een andere zender doorheen zat. We kwamen er zelf achter dat als we de gewone tv op een leeg kanaal, zonder beeld dus, zetten en dan vervolgens naar het av-kanaal dat dat hielp. Telefoon nog nooit storing mee gehad en internet lekker snel.
Hebben wij nu ook een jaar of 2. Bevalt prima. Ik vind het ook fijn dat je gratis naar de klantenservice kunt bellen en dat je dan binnen een paar minuten wordt geholpen ipv 20 minuten in de wacht voor 20 ct per minuut.
hier ook tevreden... zolang je maar niet verhuisd ben nl 2 keer verhuisd en 2 keer gigantische problemen gehad.. een volgende keer zeg ik abbo dus gewoon op en neem nieuw abbo in ander huis
Hier heel tevreden al 2,5 jaar. De eerste keer heeft het even geduurd voordat alles goed werkte, maar sinds dien nooit storing of problemen. Recent ziggo mee genomen met de verhuizing, en zelfs dat ging vlekkeloos. (wel 3 weken van te voren door gegeven) Wij hebben dan alles in 1 plus. En dan tv digitaal totaal of zo, dat we alle digitale zenders hebben. 1 nadeel: ik heb nu 700 zenders en er is nog steeds niets leuks op de tv
wij hebben ook alle zenders en dan ook nog de film 1 kanalen en zelfs dan soms niks op tv. We zijn geloof ik gewoon te kiekeurig.
Hier ook ziggo alles-in-1. Op zich wel tevreden. Alleen gaat het tv-abbonement veranderen per 1 september. We hadden standaard digitaal en het kidspakket extra. Dat kidspakket kost nu 3,95 en we gaan dan 8,- meer betalen. De eerste 3 maanden zijn nog de 'oude' prijs. Mijn moeder daarintegen heeft tv en telefoon van ZIggo en vaak telefoonstoring.
Herkenbaar Wij hebben ook dat plus pakket en wij zijn er erg tevreden over! Ik ben zó blij dat we van KPN af zijn.
OK, dan gaan we dat in onze vakantie maar eens rustig regelen dan Gaat een hoop geld schelen @gebakje: haha, da's wel erg, dat er dan nog niks op is Welke kids-zenders zitten trouwens in het standaardpakket?
hie rook zeer tevreden, hoor wel om me heen dat door de klantenservice heen komen wel es wat problemen zijn.. maarja wat wil je zo'n groot bedrijf...ik vind het vooral leuk dat ziggo naar ziggo huistel bellen gratis is en ook de klantenservice is gratis.... ik heb geen babytv ed...wel een medium internet verbinding genomen (manlief gamed/download)
Wij hebben ook het alles-in-1-pakket en het bevalt prima! Kidszenders o.a. NickJr (net zoiets als Nickelodeon, maar dan voor iets jonger met oa. Dora/Diego etc) en Babytv....aanraders!
Standaard is(volgens mij) Nickelodeon Veronica / Disney XD Kindernet / Comedy Central Wij hebben nog een extra kidspakket met daarin: Cartoonnetwork Nick Jr. Nick Toons NickHits BabyTV Boomerang JimJam Z@ppelin/Z@pp24 Maar goed dit veranderd per september. Ik moet dit nog even op Mijn Ziggo bekijken, maar daar hebben ze onderhoud dit weekend.