Suiker in urine verhoogd :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 13 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,
    Ik moest vandaag mijn urine inleveren, omdat ik een kuur heb gehad en de urine opnieuw moest checken. Nu belde de assistente net op dat er een plusje suiker te zien is en ik morgen een vingerprik moet. Vorige week was dit nog niet te zien. Moet zeggen dat ik de laatste tijd behoorlijk zin heb in lekkere dingen, probeer er echt op te letten, verwijt mezelf nu van alles.. of heeft dat hier niet mee te maken? Volgens de VK hoef ik me nog geen zorgen te maken, omdat dit vaker voorkomt, meer dit gehad, waarbij het uiteindelijk toch goed was?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Had je vlak ervoor gegeten? Mijn suikerwaarde was op de spoed boven de 8 toen ik 32 weken was. Maar ik had net lekker gegeten van oa suikerwafel en snoepjes en cola. Was verder niets bijzonders. Ze hebben er zelfs geen aandacht aan besteedt. Ik had gewoon lopen snaaien. Gewoon ff een uitschieter die mijn lijf keurig aankon

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Nee, het was met ochtendurine toen ik uit bed kwam, had toen nog niets gegeten. Kan het dan nog van de dag ervoor zijn? Gisteren veel koude ijsthee gehad

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.793
    8.462
    113
    Vrouw
    Bij zwangerschap komt vaker glucose voor in de urine dan zonder zwangerschap. Dit hoeft niets te betekenen. Een vingerprikje is wel goed om even te zien of de bloedglucose ook (licht)verhoogd is of dat het gewoon goed is.

Deel Deze Pagina