baby erg laag in de baarmoeder

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pnirmal, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hallo.

Ik was vanmiddag bij de gyacoloog geweest omdat ik voelde dat de baby erg laag zat en het bleek ook zo te zijn ik ben nu 16 weken zwanger en volgens de gynacoloog kon niet geen kwaad baarmoedermond was pot dicht en zag er ook zo uit en baby zit wel tussen mijn bekken zeg maar net voor bij, maar erg laag, snapje het nog een beetje,

Zelf heb ik aardig wat overgwicht en hangt mijn buik precies op die plek. Zou een buikband miss wat verlichting brengen voor de baby en voor mij dat er niet steeds wat op drukt,

Groetjes Patricia

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi patricia,

De buikband is meer voor jou dan voor de baby,Je kan het altijd proberen of het voor jou prettig is. de baby zit veilig bij jou in je bekken, daar past het nu nog. Het zoekt de veilig heid bij jou op. Het kindje komt vanzelf meer naar boven.

Imke

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bedankt voor je reactie,

Vond erg lief hoe je het vertelde ze zoekt de bescherming ach laat ik dat maar hopen dan:).

Ik hoop echt dat het geen kwaad kan, Met mijn zoon had ik het naamlijk niet.

Groetjes patricia

Deel Deze Pagina