Hoi, Ik heb een vraagje, waar jullie wrs ook geen antwoord op kunnen geven. Maar dan ben ik het in ieder geval ff kwijt Ik heb in november PAP3 en uiteindelijk CIN 3,alles is weggehaald en ik heb ook aan de buitenkant een vleesboom. Ondertussen proberen we zwanger te worden, man heeft maar 1 bal en hij rookt (stoppen is op dit moment geen optie). . Maar aan mijn mdr zijde van de familie komt moeilijk zwanger worden veel voor (mijn mdr ook, 10 jaar mmm en uiteindelijk 38 jaar spontaan zwanger), tantes en ook bij alle nichten (ik ben de jongste van de fam, 29 jaar). Eind augustus begonnen met proberen met zwanger worden (2 maanden stil gelegen vanwege pap3) en begin nu af en toe ongeduldig te worden, gaat met vlagen. Is het al verstandig om dit te bespreken met de Gyn? Ik zit daar vanwege pap3 maar ik ben ban gdat ik niet serieus genomen word, misschien ook wel bang voor eventuele verdere stappen. Of is het gewoon beter om het jaar af te wachten? Ik weet namelijk ook niet of ik zit te wachten op de MMM. Man vind dat ik het moet bespreken met de Gyn. Ik twijfel, wil gewoon dat het op de natuurlijke manier gaat. Man is bang dat we tijd verliezen. Geen idee of de vraag hier thuis hoort, maar kan het proberen. In ieder geval bedankt.
hoi ik zou het wel bespreken met je gynaecoloog. Je bent daar toch al onder behandeling dus de lijntjes zijn kort. En het is al mei, dus je bent al bijna 9 maanden bezig. Dat is nog niet heel lang, zeker niet omdat je er 2 maanden "tussenuit" bent geweest. Bedenk wel heel goed van tevoren en gedurende een eventueel traject wat jullie willen en hoever je wilt gaan. Bij meer vragen hoor ik het graag. Mirjam