Pijn in handen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Reza2306, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Ik heb sinds een aantal weken al last van pijnlijke handen. Ze zijn natuurlijk wel dikker als voorheen. Maar als ik nu een vuist wil maken doet de palm van mijn hand en het begin van mijn vingers ongelooflijk pijn. ik heb het voor namelijk in mijn rechterhand.

Iemand een idee wat dit kan zijn? of hebben meerdere dames er last van?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Waarschijnlijk vocht. Heel naar en pijnlijk.
    Ik kon de laatste weken van mijn zwangerschap niet eens de tandpasta of een fles cola meer opendraaien.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk dat het t carpaal tunnel syndroom is.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja het carpaal tunnensyndroom omdat er vocht in je pols zit rond de zenuwen. Heb ik ook last van vooral een doof gevoel in mijn vingers en ook pijn. Gaat na de bevalling weer over kan geen kwaad wel irritant... Ik kan zelf mijn telefoom niet lang meer vasthouden daar krijg ik echt last van..

5. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd carpaal tunnel syndroom. Het kan idd erg pijnlijk zijn. Ik heb het ook gehad en ik had er zelfs gevoelloze vingers van. Het enige wat verliching geeft is je hand(en) onder een koude kraan houden en zorgen dat je hand wat hoger ligt als je onderarm als je in bed ligt.

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Inderdaad, carpaal tunnel syndroom. Door veel vocht vast te houden komen je zenuwen in de knel. Erg vervelend en pijnlijk, maar zou over moeten gaan na de zwangerschap.
    Ik heb er zelf ook last van en weet dus uit ervaring hoe vervelend het is. Sterkte!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook pijn in mijn vingers, vooral bij de gewrichtjes. En hoe later het wordt op de dag, hoe zeerder het gaat doen, omdat ik dan meer vocht vast houd.

Nu sinds 3 dagen het zelfde probleem in mijn voeten.

Schijnt erbij te horen, al is het wel erg vervelend.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook iemand met ontzettend veel vocht. Mijn vingers doen ook pijn als ik ze wil buigen. Heb ook ontzettend dikke enkels.. ze voelen aan alsof ze helemaal vol zitten met blauwe plekken. Au au!! :( Hoort erbij, helaas!!!!!

9. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Ik ben er uiteindelijk wel even mee naar de huisarts geweest en het blijkt idd capraal tunnel syndroom te zijn. Er was maar 1 remedie; Bevallen!
    Dus even een paar weekjes doorbijten!

10. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hier ook hetzelfde euvel, vreselijk irritant en vooral snachts erg pijnlijk.
    Mijn voeten doen ookzon onwijs pijn als ik uit bed stap.

11. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Ik krijg er ook steeds meer klachten bij... zo zijn regelamtig mijn handen ineens gevoelloos waardoor ik alles uit mijn handen laat vallen. en het begint nu ook langzamerhand in mijn andere hand... erg irritant want ik wil nog zoveel doen hahaha

Deel Deze Pagina