Problemen bij het brood eten?

Discussie in 'Voeding' gestart door Jette, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

ik ben druk bezig om een ander voedingsschema in te voeren, en wil de middagfles laten vervallen door een boterham, maar als ik een boterham geef sabbelt ze er zo lang op dat het beleg er af is en dan spuugt ze het brood weer uit, wie herkent dit en wat kan ik er aan doen.

Nu kan ik natuurlijk tussen de middag pap gaan geven, maar dan leert ze nooit brood eten.
    Maar wanneer ze geen brood eet zal ik haar toch iets anders moeten geven?

Henriette

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Misschien een stomme vraag hoor, maar wat voor brood geef je?

Ik heb namelijk bij Sasha ontdekt dat mevrouw alleen vers brood (in dit geval van de bakker) wilt. Zodra het ander brood is, of brood dat al een dag ligt, dan hoeft ze het niet meer. (lekker verwend he?hihi)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Gewoon haar een boterham geven en geen middagfles meer. Soms duurt het even maar uiteindelijk eet ze haar broodje wel hoor.

Louise krijgt gewoon volkorenbrood van de appie. Dat ligt in de vriezer en als we gaan eten haal ik de benodigde bammetjes eruit om te ontdooien.

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hi hi hi ja lekker verwend, maar het is brood van de bakker, ook vers, volkoren brood, dus daar kan het niet aan liggen.

of ik moet eens supermarkt brood proberen, kijken of ze dat wel lekker vindt!
    Er zijn natuurlijk kinderen die geen brood lusten mijn man luste als kind ook geen brood, at altijd brinta, dus misschien moet ik dat maar gaan geven, maar ja hoe weet je dan wanneer ze wel brood lusten!

Henriette

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy is/was ook een slechte brood eter.

Ze krijgt nu meestal wit waar bruin in zit en dat eet ze redelijk.
    Bij de oma's eet mevrouw altijd prima maar bij mij minder goed.

6. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    weet niet wat je op brood geeft en of je wit geeft, maar ik zou gewoon wit gaan geven met iets lekkers erop.

hier tuft ze het brood eruit op het moment dat ze genoeg heeft, dus ik weet niet of ze eerst wel gewoon eet en dan pas het beleg er af sabbelt, want dat zou kunnen inhouden dat ze genoeg heeft.

maar anders gewoon eerst wit proberen en zodra dat goed gaat over op wit maar eigenlijk bruin en zo over op gewoon licht bruin etc.

7. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    En als je het zonder korsten probeert? Of maakt dat ook niet uit?
    Wat doe je op de boterham? Zoonlief wil geen smeerworst en ook geen gewone smeerkaas. Ik heb nu de smeerkaas van La Vache Qui Rit en dat gaat wel prima.

Zelf was ik een hele slechte broodeter en heb vooral op pap geleefd als baby/kind, terwijl manlief dol was op brood als baby/kind. Ik ben nog steeds geen broodeter, maar ik eet er meestal een a twee met de lunch en vul het verder aan het knackebrod of beschuit.

Succes!

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier ook een vreemde eter.
    sophie eet op kdv wel brood, thuis niet, het is een drama. korstjes gaan btw wel.

met fruit net zo. op kdv eet ze keurig stukjes fruit, thuis pullekt ze de banaan ed uit elkaar en legt het keurig naast het bordje. :(

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    dominique krijgt nu nog bruin brood, maar zaterdag had ik haar een half wit kadetje gegeven met jam er op die heeft ze helemaal opgepeuzeld, wel had ik haar die in de hand gegeven terwijl ze in haar loopwagentje zat, normaal zit ze gewoon in haar stoel en geef ik haar stukjes zonder korst.

Het geen honger hebben dat denk ik niet want ik heb gisteren dus eerst een broodje geprobeerd, toen at ze weer haar jam er af en kwam het brood er uit, daarna heb ik pap gegeven en daar at ze een heel bordje vol van op!

Henriette

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geef dan brood zonder beleg. Gewoon wat boter en verder niks. Mss gaat dat wat.

Deel Deze Pagina