Jippieeeeeeeeeeee lang gewacht!! maar over een kleine anderhalf uur is het zover!!! Ben zoooooooooo benieuwd, ben superrrr zenuwachtig!!! hoop zo dat alles goed is!! Ik zal straks als ik terug kom verslag uitbrengen! het enige wat ik nu nodig heb zijn jullie duimpjes!!
Alles is goed!! hartje klopt!!! alleen meten was niet te doen mijn darmen zaten erg in de weg!! Maar we houden het voorlopig op 8 weken, die 1 of 2 dagen doen er niet zo toe! Echo's staan in me album! Ben zoooooo blij!!!
Super zeg! Echt genieten hè en zo bijzonder!! Ik had gisteren ook mijn eerste echo (8.2 weken) en kreeg ook 1 fotootje mee naar huis maar nu zie ik bij iedereen hier dat de echo foto's wat uitvergroot zijn waardoor je wat meer ziet.. Mijn echofoto is echt super klein.. Ons kleintje is daar misschien een halve cm groot op dus bijna niet te zien.. Ligt dat aan de apparatuur denken jullie?
Ooooh wat fijn! Weer een hele geruststelling! Geniet ervan, want de weken vliegen voorbij (hier althans wel..)!
Gefeliciteerd met je goede echo!!! Nu kan het genieten en kopen, hahah, gaan beginnen. Heerlijk idee!!!! Ik ben inmiddels 27 weken zwanger maar de tijd vliegt om, dus ga vooral lekker genieten, zeker als je je goed voelt. Liefs,
Hey proficiat!!! Mooie echo trouwens mooi duidelijk. Ik moet volgende week vrijdag voor mijn eerste echo gr
Ik heb 18 december mn eerste echo, ben dan 7 weken en een dag. Hoop zoooo dat alles goed is!! xxxxxxxxxx
9 december de eerste echo, 9 weken en 1 dag!! hoop zoooo dat het goed is, zo bijna zonder klachten en een beetje bruinverlies is het errug spannend!
ja soms wat steekjes, maar dat zijn meer mijn darmen denk ik..dan moet er wat lucht uit of even naar de wc en dan voel ik het wegtrekken. Wel heb ik af en toe een trekkend gevoel in mijn lies of onderop (banden?) ik hoop maar dat dat is doordat de baarmoeder groeit...veel is het niet, dus ook niet echt storend. Heb nu ook geen last meer van bruinverlies, het was maar 1,5 dagje ofzo en dan lichtjes bij het afvegen..dan had ik ook het meeste trekken in die lies.. nouja, het is toch afwachten, we zullen het woensdag weten!
klinkt als een normale zwangerschap hoor. Bruinverlies mag en die pijn dat zijn gewoon je banden. Maar ik snap dat je je zorgen maakt. Als ik weer zwanger zou zijn zou ik dat ook zijn. Ondanks dat ik weet dat het goed zit.
Ik heb echt geen buikpijn. Alleen gister na t plassen ff wat trekken, maar meer is t niet. Gaat t nu mis? Kun je zonder buikpijn goed zwanger zijn? xxxxxxxxx