Tegenwoordig is het heel normaal als je het geslacht weet van je kindje voor het geboren is, mij persoonlijk lijkt dit helemaal niet leuk en als je zegt dat je het niet wilt weten kijken mensen je vaak vreemd aan, willen jullie weten wat het wordt? Of laat je het een verrassing zijn?
Ik wil wel graag weten wat het wordt. Gewoon omdat wij allebei heeeeeeeeeeel nieuwsgierig zijn en we zo gerichter kunnen gaan kopen.
Ik heb gestemd op ja. In eerste instantie wilden we niets weten, maar nu zijn het er twee, en hoogtwaaschijnlijk ook de laatste twee, dus zijn we steeds nieuwsgieriger geworden. We denken er nu dus sterk over er toch naar te laten kijken. Marian
Ik heb nee gedaan. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik vind het namelijk heel lastig. Zowel het wel weten van het geslacht als het niet weten heeft voor en nadelen. Ik heb nog wel even om het nog te bepalen.
Mijn vriend wil het absoluut niet weten en ik twijfel eigenlijk nog een beetje. Ik denk niet dat ik het zou willen weten, maar vind het wel erg leuk om te raden. We zien het vanzelf wel
Wij willen het ook uit nieuwsgierigheid weten en om gerichter spulletjes te kunnen kopen! Je hebt zoveel onwijs leuke jongens en meiden kleren en spulletjes! Kan echt niet wachten hihi! Gr. Miranda
ik wilde het wel weten maar manlief niet, maar uiteindelijk heb ik toch mijn zin gekregen en wisten we na 25weken zwangerschap toch dat we een kereltje gingen krijgen
Wij willen het ook weten. Alleen met de 20-weken echo wilde de gynaecoloog niks zeggen over het geslacht met de melding: "Dit is een medische echo en het geslacht is niet iets medisch.". Maar we wilden toch nog een 3D-echo, dus over drie weken weten we meer.
ik wil het ook niet weten, maar zo te zien zijn er meer die het wel willen weten.Een vriendin van mij wilde het ook niet weten en toen ging ze voor de 20 weekse echt en toen zei de gyneacoloog: jullie hebben maar een druk mannetje, hij wil maar niet even stil blijven liggen. Nou ben je mooi klaar mee
Wij wilden het wel weten. eerste 2 echo's wezen op duidelijk een bepaald geslacht en de 3de (laatste) echo was duidelijk iets anders. Al met al weet ik nu nog niets, want als je het zo bekijkt heb ik weer 50% kans op een jongen of een meisje. En het is er duidelijk maar 1. Nu wacht ik gewoon lekker (on)geduldig af.
Ik zeg nu nog nee, ik wil het niet weten. Mijn vriend wilt het eigenlijk wel weten, en ik ben bang dat ik over 1,5 week bij de 20 weken te nieuwsgierig ben!
ik heb nee gedaan. omdat we de keuze hebben gemaakt om het niet te weten. ik zelf wou het wel heel graag maar vriend ging daar niet mee akkoord. hahha. ach en laat ik me zelf kennen.ik praat nog al gauw mijn mond voorbij. haha
Ja. Wij branden van nieuwschierigheid! Vanaf het begin hebben mijn vriend en ik de gedachte dat het een jongetje wordt,we willen graag weten of we gelijk hebben. Wel houden we het geheim - voor zover we het volhouden dan We vinden het handig voor het kamertje. Bovendien zijn we beiden gewoon ERRUG nieuwschierig van aard