Goedenavond dames! Vanmorgen heb ik m'n intake en eerste echo gehad (uitwendig) bij de vk Ben nu ongeveer 8 weken en er was een mooi kloppend hartje te zien. Wel lag t kleintje echt doodstil en de vk zei dat hij/zij op zijn/haar buik lag. Achteraf denk ik van is dat wel goed? Krijg over 2 weken nog een echo om de termijn beter te kunnen bepalen. Iemand die me een beetje gerust kan stellen? Maak kennis met ons witte vlekje
Bij mij zeiden ze op dat termijn dat het zeldzaam was dat ze drastisch aan het bewegen zijn, bij ons bewoog de kleine met der billetjes maar dat was echt in een fractie van een seconde!
Bij ons bewoog onze stuiterbal ook eventjes. Alsof het een hikje had. Sinds dien nooit meer stil gelegen voor een echo ! Veel plezier bij de volgende echo ! Dan is het ineens een echt mensje, echt een wereld van verschil ! En meer kans op beweging zal voor je duimen
Dank jullie wel! Bij mijn zoontje heb ik nooit zo vroeg een echo gehad, toen pas tussen de 10 en 12 weken. En toen was mn zoontje echt een stuiterbal met 10 weken. Dus een echo rond deze termijn is nieuw voor me. Vond t alleen zo gek dat hij/zij op zijn/haar buik lag, had ik ook nog nooit gezien...
Dit heb ik mij zel ook afgevraagd... ( en ook een topic voor gestard)En achteraf best logisch dat er nog niet veel beweging in zit want de armpjes en beentjes worden vanaf week 9 aangemaakt. En die zijn denk ik wel nodig voor een beetje beweging Gefeliciteerd met je zwangerschap!