suiker?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Maria0, Dec 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Mijn diabetes verpleegkundige zei dat ik er rekening mee moest houden dat ik met 36/37 weken ingeleid zal worden. Maar aangezien dat de kleine qua gewicht niet voorop loopt maar eerder wat licht is, ben ik hier niet meer zo zeker van. Ik hoop dat ik spontaan beval! Maar dat zal wel niet.

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik las hier wel een tip laatst over het drinken van Frambozenbladthee, dat zou van invloed kunnen zijn on je bevalling te voorspoedigen. Dat heb ik al gekocht, en ik ga aan de gyn vragen of ik dat mag drinken in de laatste maand ofzo. Wie weet heeft het nog een gunstige invloed...

3. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ben heel benieuwd of dat dat helpt.
    Een ingeleidde bevalling is meestal heftiger dan een spontane, heb ik weleens gehoord. Ik hoop zo dat het spontaan gebeurd of ben ik nu egoistisch?

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Nou, ik zit al met exact hetzelfde idee.

Onze twee vorige kids zijn 'spontaan' geboren, dus niet ingeleid. Het waren prachtige bevallingen! Ik word nu al helemaal zenuwachtig van het idee dat ik straks hoogstwaarschijnlijk op zo'n manier zal worden ingeleid, dus ik hoop ook heel erg op spontaan.
    Volgens mij is je lichaam en geest er met 37 weken gewoon nog niet aan toe.
    Maar met diabetesbaby's doen ze dat zowat altijd, hoor ik van alle kanten.
    En ik wil het steeds aan de gyn vragen, maar hij is er niet of hij heeft geen tijd om er uitgebreid over te praten. :( En ik merk dat ik er erg ongerust door wordt, ik wil onderhand wel es wat meer weten van wat ons zo ongeveer te wachten kan komen te staan. We tasten nog volkomen in het duister momenteel. Heel vervelend.

En jij, hebben jullie er al met de gyn over gesproken?

5. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Nee nog niet met de gyn over gepraat, net als wat jij zegt, of ze heeft het te druk of ik vergeet het. Zal woensdag eens vragen, alhoewel ik dan wel een andere gyn heb. De dvk zei dat ze het met 36/37 week zouden inleiden, mits alles goed was. Maar aangezien de kleine nu nog niet aan de grootte kant is, weet ik niet wat ze doen.

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    schrijf jij niet op het Diabetesforum?
    Daar is een speciaal hoekje voor zwangeren, daar lees je ook heel veel informatie.

Share This Page