Ik ben zo iemand die alleen op vakantie leest, in de tuin en op vakantie. Daardoor hou ik dus totaal niet bij wat er verschenen is qua boeken en welke schrijvers ik bijvoorbeeld leuk vind want alle andere 50 weken in het jaar heb ik daar totaal geen interesse voor Wat zijn goede zomerboeken? Ik zoek wel een beetje afwisseling, dus graag tips van luchtige/grappige boeken tot boeiende boeken. Waar ik niet van houdt zijn fantasie boeken. Kom maar op met die tips!
De gossip girl serie! 50 shades of grey De kraamhulp Christianne F Toen ik je zag Mijn leven in de hel En alle boeken van Saskia Noort
Ik lees veel met mooi weer op balkon dan meest de poket boeken . Laatst weer 5 gekocht op rommelmarkt voor een euro. Heb mijn eerste lees boekje al haast weer uit .
Welke boeken van Suzanne Vermeer? Die van de eerste of van de tweede schrijver? Suzanne Vermeer is een Pseudoniem lees ik net! Grappig
Jill mansell (lekker lezen zonder na te denken) Mary Higgins Clarke Esther Verhoef Sophie kinsella Chantal van gastel Tess Gerrits
Ik zie een aantal schrijvers terug komen steeds, ik ga even rondneuzen op bol.com nu! Dank, en meer tips blijven welkom!
Ik vond 'voor ik ga slapen' van s j watson echt een nagelbijtend goed boek, enorm spannend! Heel psychologisch De cirkel - dave eggers, boeiend verhaal om te lezen over waar het naartoe kan gaan met onze socialmedia-internetwereld Stoner - john williams prachtig geschreven Hard boiled wonderland en het einde van de wereld - haruki murakami. Verwar het niet met fantasy, het zijn hersenspinsels maar heel erg boeiend! De ontstnapping - heleen van royen echt een zomerboek Een goede raad - jk rowling absoluut anders dan harry potter haha heel realistisch verhaal heeft indruk oo me gemaakt Hier kun je wel even mee vooruit denk ik
Ik ga weer de boeken van paige toon lezen. Heb net thirteen weddings uit, wat een heerlijk boek. En er is een nieuwe van Chantal van Gastel die ik probeer nog niet te lezen. En volgende maand komt het laatste deel van de trilogie uit van Deborah Harkness.
De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. Erg leuk boek vol met onverwachte dingen waarvab je zoiets hebt van neeee dat geloof ik niet.....maaarr het kan eigenlijk wel. En dat maakt het super vermakelijk lezen.