Vrijdag geven mijn vader en zijn vrouw een feestje omdat ze jarig zijn geweest. Nu weet ik alleen echt niks om te kopen. Ze hebben alles al! Ik wil graag een kado voor hen samen omdat ik mijn vader op zijn verjaardag een flesje wijn gaf met de opmerking, het echte kado komt op het feest. Toen wist ik nl ook al niks te verzinnen. Heeft iemand tips voor een leuk kado wat eigenlijk voor bijna iedereen kan. Zo rond de 50 euro. Bedankt!! ps. Vorig jaar kreeg hij een digitaal fotolijstje... Ook zo'n kado wat altijd kan, helaas niet 2 jaar achter elkaar...
kijk op bongo.nl bon voor weekend weg of relax arrangement bij de sauna, echt handige bonnen voor als je niks weet
Ik vind pakketten sowieso altijd heel leuk. Je kunt ook zelf iets samen stellen, bijvoorbeeld een spaans pakket ofzo. (met olijven, kruiden, chorizo, knoflookbrood etc)En dan kun je er ook wat leuke dingetjes tussen doen die ze kunnen bewaren, bijvoorbeeld een mooi peper-en zoutstel, wat leuke bordjes, dat soort dingen. Zo kun je ook andere pakketten maken, bijvoorbeeld een spaans pakket, een wijpakket, chocoladepakket, kaaspakket etc.
Bedankt voor de tips! De bongobon is inderdaad een goed idee. Eens even kijken of er iets bij zit wat een beetje in de buurt zit... Een leuk pakket is ook een erg goed plan. Stiefmams heeft vorig jaar nog een pakketje van oil en vinegar gehad maar Rituals moet wel iets lekkers klaar kunnen stellen. Of inderdaad een pakket met een thema... Ook een leuk idee. Nu heb ik tenminste wel een paar ideeen en hoef ik niet dagen rond te dwalen in de stad op zoek naar een kado.