Hallo ladies, Voor de dames die vandaag suikerfeest vieren, veel plezier! Wat hebben jullie allemaal gemaakt? Misschien lekkere recepten? Voor de dames met buren die het vieren, hebben jullie nog wat lekkers gekregen, of misschien wel ergens uitgenodigd?! Groetjes Beingmommy
Jaaa jaaa, wil jullie ook allemaal ´Eid Mubarak´ wensen! Veel plezier vandaag! Wij zijn al bezig met prinsessencake´s (haha) en gaan straks richting Intertoys om wat leuks uit te zoeken.
Ik ben uitgenodigd bij 1 van mijn beste vriendinnen met mijn hele gezin en mijn ouders en zus Ik wil wat voor haar meenemen om haar voor haar gastvrijheid te bedanken. Is er nog iets gebruikelijks bij het suikerfeest dat je kan meenemen? Eten heeft ze al meer dan genoeg zei ze.
Iyi bayramlar herkese! Wij vieren het niet echt omdat mijn man hier geen familie heeft, wel jammer, maar goed. Denk dat er wel wat telefoontjes gepleegd zullen gaan worden.
Mijn baas heeft ook suikerfeest...dus is niet aanwezig..dus wij hebben ook een klein feestje hier Fijne suikerfeest iedereen!
Dat is in Indonesië dat het een dag langer duurt Ramadan Indonesië onverwacht dag langer | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Nog niets over gehoord hoor dames! Jullie berichtjes ontroeren mij, zo lief.. En geniet maar van al het lekkers dat er meegenomen word hihi, hier ook van die zoetekauwen dus. Umm85 helemaal leuk! Monkey wat leuk zeg! Gezellige boel dus, ik zelf kies altijd voor iets simpels.. Bloemen. Misschien heel onorgineel, maar als ze het dan niets vinden is het snel weer foetsie. En gaat vaak om het idee! Misschien iets wat typisch onder ons Nederlanders is meenemen, stroopwafels ofzo.. Klinkt lullig maar ik zou het wel een grappig cadeautje vinden. (ben een Nederlandse moslima)