Ben je weleens op tv geweest?

Discussion in 'De lounge' started by Jel, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

N.a.v. het topic over op de radio, ben ik wel nieuwsgierig of jullie weleens op tv geweest zijn.

Zo ja: waarmee? En heb je er beelden van? Bijvoorbeeld you tube. Want dan kun je het showen. :D

Ik ben met mijn stem op tv geweest :D met de woorden "Groeeeeeeeeeen, groeeeeeeeeeeen!" (Lingo, hihi). Mijn vader en broer deden er jaren geleden aan mee toen Nance het nog presenteerde.

Ook zat ik een keer samen met mijn ouders en zus in het publiek van "Lotto weekend miljonairs", gepresenteerd door Robert ten Brink, en we kwamen verscheidene keren in beeld.

Nu jullie. ;)

2. pauly

pauly Bekend lid

Nov 9, 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben ook bij Weekend Miljonairs geweest....heel vluchtig in beeld geweest. Zelfde bij Boobytrap met Gijs Staverman. En heeeeeeel lang geleden bij Telekids. Kwam Carlo naast me zitten. Die videoband heb ik nog wel ergens

3. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Regionale tv mag dat ook:D
    Op de veluwe waren mensen langs de kant van de weg massaal wilde zwijnen aan het voeren ..echt het stomste wat je kunt doen en heb toen mijn mond opengetrokken.Wel vreselijk om jezelf op tv te zien.:)

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    haha leuk topic.
    Heeeeeeeeeeeeel vroeger was ik fan van Take That en samen met mijn zus zaten we op de tribune bij de 5 uur show waar ze te gast waren.
    Achteraf is het echt hilarisch, volgens mij moest je iets knutselen/maken om kans te maken op een plekje op de tribune en toen kregen we een uitnodiging. Wij helemaal excited natuurlijk en moet zeggen dat het ook wel heel gaaf was, zeker omdat ik toen zo een fan was.
    Was een vrij kleine studio met iets van rond de 50 fans op de tribune en we zaten heel dichtbij, konden ze bijna aanraken.
    Haha nu zou ik het niet meer zo spannend vinden maar toen wel hoor!

En mn man heeft weleens een uitnodiging gekregen voor een of andere show met rolf wouters, zou niet weten hoe die show heette.
    Was iets met 3 auto's op een rij en dan mocht je na een aantal vragen een voetbal in een vd auto's schieten. Als het raak was, mocht je die auto houden.
    Niemand schoot raak, was wel jammer, was wel spannend haha.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn benen hahaha en mijn zoontje vol in beeld met zn vla-flip ijsje:p
    Bij zomer in Gelderland dit jaar.

6. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

Apr 11, 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eens ooit op tv geweest bij Life and cooking, omdat ik samen met een vriend verslaggever was voor hartjewinter. Toen werden wij een dag door een cameraploeg van Idtv gevolgd. Erg leuk trouwens!

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ben al een paar keer op TV geweest, een keer op de lokale omroep toen de speeltuin hier weer geopend werd (heeeel lang geleden dus) en een jaar of 7 geleden met zo'n ziekenhuis programma van het Emma kinderziekenhuis omdat het zoontje van mijn zus daar toen lag met leukemie en dat werd gefilmt. Ook een keer met iets anders maar dat weet ik al niet meer :p

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    alleen een keer lopend op de achtergrond bij een verslaggever van het rtlnieuws haha.

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee, en ik doe erg mijn best dat zo te houden. wil graag nog een klein beetje anoniem zijn.

10. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    3x zelfs.

De eerste keer was ik een jaartje of 10 op de regionale zender.
    Er was een soort braderie bij ons in de buurt en er werd iemand geinterviewd.
    Op de achtergrond zag je mij op de springkussen springen :p

Daarna was ik een jaar of 16 en in een discotheek werd ik door tmf gefilmd tijdens een danswedstrijd.

En de laaste keer was 3 jaar teurg op eo jong.
    Hun filmde een aa op een happy hardcore feest.
    Mijn man en ik stonden langs haar te hakken :p

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Zit je het nieuws te kijken.. zie je opeens jezelf voorbij lopen :cool:

12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

was heel even in beeld in een reclame. ;)

13. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Ik ben heel ff voorbijgekomen op een dvd van Defqon1 2009;)
    Hier een stukje op youtube daar ben ik ook heeel vluchtig te zien in de menigte mja haha kan nie egt uitleggen wie ik nou ben tussen al die mensen...

K mis Defqon!!
    http://www.youtube.com/watch?v=Z-Q5rE8hUk8

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Met mijn tekening van Batman bij Telekids :)

Wahaaa...was mijn vader vorge week bezig met alles op dvd te zetten, heeft ie het op you tube gezet ;) THX pa!!!

15. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,579
    113
    Ik heb ook een keer in het publiek van Weekend Miljonairs gezeten en ben ook in beeld geweest. Wel van ver af.

Ik sta ook op een DVD van een concert van Racoon

Verder is mijn werk een keer gefilmd voor een medisch programma

En ik ben zelfs beroemd in Ecuador: we werden daar geinterviewd over hoe we als toerist Ecuador beleefden.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dit topic is kort geleden ook al voorbij gekomen. :) Ik ben meerdere malen op TV geweest. Bij miljoenenjacht als koffermeisje (meerdere keren), als achtergronddanseres bij de soundmixshow en als danseres in de opening van de gouden loeki (2004, wow wat lang geleden alweer :$). Oh en in het jeugdjournaal, toen werd ik geinterviewd. :D Oh ja en in een documentaire over de ontwerpers victor & rolf. Uhm... ik mis vast nog wel wat.

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,759
    194
    63
    Ik ben weleens met mijn stem op tv geweest. Ik deed mee met een spelletje van TMF. Heb toen wel gewonnen, maar vond het vreselijk om mezelf terug te horen. En wat een Brabants accent heb ik zeg haha..

18. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik moest even terugzoeken op internet waar het ook alweer was, maar ik heb een keer op het podium gedanst bij Sabrina (had in de jaren 80 een hit met Boys met afzakkend bikinitopje in de clip) op Sky Channel. Met school waren we daar om de opnames mee te maken. Het was erg leuk om mee te maken.

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tijdens opnames van de nijmeegse vierdaagse. Ik kwam toen net langslopen op de 7 heuvelen.

En ik kom samen met de vriendengroep regelmatig in beeld op de Guus Meeuwis groots 2010 dvd.

En mss sta ik ook nog op de dvd van marco 3 dimensies, maar dat weet ik nog niet

20. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Toen ik in groep 8 zat heb ik samen met een vriendinnetje onze juf als leukste juf van de week opgegeven. (bij omroep brabant).
    We werden uitgekozen en ik moest onze brief voorlezen en wat vertellen over de juf.
    Was een uitzending van een kwartier:) Heb het op video staan.

Share This Page