Hallo dames, ik heb nu al een paar weken flink last van steken in me rechter lies het doet zo pijn dat k gewoon niet kan door lopen! het is maar een paar seconde en dan is het weer weg. lopen gaat soms heel moeilijk met die steken en kramp! hebben jullie misschien een tip voor mij? en hebben jullie er ook last van?
Toevallig heb ik sinds een paar dagen ook af en toe last van mijn liezen. Dit is dan 's avonds, alleen als ik sta/loop, dan komt er een kramp in beide liezen opzetten (soms icm een harde buik). Mn benen worden dan helemaal week en t lijkt net of ik er doorheen ga zakken. Als ik ga zitten gaat t weg. Ik heb ergens gelezen dat het met indalen te maken kan hebben. De laatste dagen heb ik ook vooral 's nachts veel meer harde buiken en af en toe een tijdje een schrijnend ongigevoel in mijn onderrug of boven t schaambot... (voorweeen?) Ik kan je verder ook geen tips geven, gewoon maar rustig aan doen en even gaan zitten als de krampen opkomen. Volgens mij 'hoort t erbij'.
Ik heb er ook last van sinds een aantal weken. Ik krijg tijdens het lopen ook pijn in me liezen en moet dan even stoppen en dan trekt het weg. Iemand zei tegen me dat het te maken heeft met je bekken. Ik ga er gewoon vanuit dat het er gewoon bij hoort.
ik heb net nog last van me lies gehad en nu is het een beetje weg maar ja ik zie dat jullie al verder zijn dan 9 weken......:S
ik ben ook nog niet boven de 30 weken uit,maar heb toch geregelt last van me liezen maar of dat altijd met indalen te maken heeft?dat geloof ik niet