Ervaringen webwinkel opstarten

Discussie in 'De lounge' gestart door JJ1980, 3 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik zoek naar wat ervaringen om een webwinkel op te starten. Wie van jullie heeft er een? En bij welke hostingaanbieder heb je je shop? Welke betalingssystemen zijn het handigst? En wat moet ik vooral niet vergeten ;)

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik heb een Wordpress website met een Woocommece webshop, met een plugin van Mollie voor de Ideal betalingen. Dat bevalt al jaren prima.

Mijn tip: begin met een goed businessplan.

Caithy, bosi333 en JJ1980 vinden dit leuk.
  3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wordpress stond ook idd al hoog op mijn lijstje.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  5. Pisam

Pisam Niet meer actief

Ik had tot voor kort een webshop via mijnwebwinkel. Gebruiksvriendelijk, enige nadeel, vind ik, dat er met jaarabonnementen gewerkt wordt.
    Kosten, 19,00 per maand, na belastingaftrek. Of gratis, maar dan heb je niet veel mogelijkheden. Misschien voor jou wel interessant om mee te beginnen?

Ik maakte gebruik van vooraf overmaken, achteraf betalen en ideal via Mollie bv. 0,29 per transactie, verder geen abonnementskosten.

Waar verder om te denken: administratie, belastingaangifte, de privacywet en de tijd die er in gaat zitten.

Wat wil je graag gaan doen? Gewoon nieuwsgierig hoor.
    Veel plezier iig met onderzoek en evt. opzetten, leuk is het zeker!

6. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Ik heb een webshop via theshopbuilders.com. Mensen kunnen betalen met iDeal of overboeking. Ik verzend via MyParcel.
    Een businessplan heb ik niet, ik ‘doe maar wat’. En dat werkt best goed tot nu toe. Ik heb een fijne boekhouder die mijn aangifte doet, want dat vind ik wel lastig, maar verder doe ik alles zelf.

JJ1980 en bosi333 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina