Dames even jullie hulp. Ik heb nu al een aantal weken last van mijn nek. Dit komt voornamelijk door mijn hoofdkussen. Nu heb ik al meerdere kussens gehad, maar helaas blijft de hoofdpijn terug komen. Ik mis dus een goede ondersteuning in mijn nek. Inmiddels ben ik redelijk moe en word er aardig chagrijnig van. Dus wie heeft de tip! En helpt mij aan een goede stevige hoofdkussen.
Wat voor kussen je nodig hebt ligt aan je slaaphouding. Ik zou naar een goede winkel gaan waar ze je goed kunnen adviseren.
Heb zelf ook een tempur, is niet goedkoop maar nooit meer last van mijn nek. In de winkel goed laten informeren en verschillende hoofdkussens uitproberen.
Wat hierboven al werd gezegd wat voor kussen ligt aan jouw slaap houding. Ik ben een buikslaper en heb een kussen wat speciaal voor buikslapers is. Sindsdien ook geen last meer van mijn nek!
RÖLLEKA Memoryfoamkussen - - IKEA Ik had ook veel last van mijn nek en sinds ik deze heb is het weg. Een stuk voordeliger dan het Tempur kussen
Had hier ook dat probleem en heb uiteindelijk het kussen helemaal weggelaten. Geen last meer van m'n nek gehad sindsdien.
Ik heb een navulbaar kussen gekocht bij een speciaalzaak. De eerste weken even uitproberen hoeveel vulling erin moet, maar daarna geen centje pijn meer. En het kussen is nu dunner dan ik had verwacht nodig te hebben.
Ik zou je niet laten leiden door wat anderen fijn vinden. Een tempurkussen kreeg ik juist nekklachten en hoofdpijnklachten van en ik slaap nu al jaren heerlijk op een IKEAkussen en een Lidlkussen. Wat al een keer eerder gezegd is, ga ze testen. Ga ook eens bewust op je huidige kussen liggen en bepaal nu eens voor je zelf wat dit niet fijn voor jou maakt. Is hij te dun of te dik, te hard of te zacht, etc. Sommige mensen willen graag memoryfoam, anderen willen graag een synthetische of verenvulling. Er zijn niet voor niets zoveel kussens en soms is de uitslag niet eens een superduur kussen.
bedankt voor jullie berichten. Ikea kussen al geprobeerd en helaas geen resultaat mee. Verder ben ik een buik-zij- en rugligger. Maar omdat niks nu lekker ligt, slaap ik voornamelijk op mijn rug zodat ik mijn kussen kan oprollen in mijn nek. Omdat er zoveel aanbod is, wil ik dit aanbod een beetje beperken. Vandaar mijn vraag naar ervaringen. Heb nu al een aantal keer tempur gelezen, dus ga ik kijken naar dit merk kussen. Verder nog andere positieve ervaringen?
Eigenlijk zou je een kussen uit moeten mogen proberen voor een bepaalde periode, voor je er veel geld aan uitgeeft. Lekker liggen, betekent bij mij namelijk 9 van de 10 keer dat het juist níét goed is voor m'n nek. Mijn kussen moet harder en dikker zijn dan wat ik lekker vind liggen
Sylvana kussens(?) Dacht dat ze zo heten. Heel fijn en in diverse varianten. Wel duur maar je ligt er ook elke nacht uuuuuren op.
Ik heb hier bij een beddenzaak wat kussens mogen proberen. Erg fijn! Want ja, het is erg persoonlijk.
100 jaar geleden was er een tell sell reclame voor een mount fuji kussen met boekweitdopjes ofzoiets... Voor mij was dat het lekkerste kussen ooit. Helaas is hij achtergebleven toen ik moest verhuizen. Maar dat kussen was echt heel fijn!
Hier ook een Silvana fan! Je kunt op hun website de kussenkiezer doen. Bij mij klopte het perfect en ik ben echt ontzettend blij met mij kussen. Nooit meer nekpijn! Silvana kussenkiezer - Silvana hoofdkussens en dekbedden