Morgen de eerste echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Sil1, Feb 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sil1

Sil1 Bekend lid

Sep 13, 2014
    708
    0
    16
    Hallo meiden,

Morgen heb ik de eerste echo, ik ben benieuwd of je met dit termijn al iets ziet?
    Ik krijg deze vroege echo omdat mijn andere zwangerschap wat moeizaam verliep.
    Ik heb nu nog geen enkele klachten alleen goed verkouden en al drie avonden koorts.
    Ik ben best bang, ook omdat ik nog helemaal niks voel van deze zwangerschap. mijn vorige drie zwangerschappen was ik zo ziek als een hond en twijfelde ik geen moment.
    Zijn er meer meiden die rond dit termijn een echo hebben gehad, en toch blij de deur uitliepen :D

2. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik, echo op 6w3d een twee kloppende hartjes te zien. Verder weinig te zien maar was heel blij met de knipperlichtjes.

3. littleus7

littleus7 Bekend lid

Aug 25, 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net zo. Geen symptomen dus bij de eerste echo doodsbang. Durfde niet te kijken tot ze zei dat het hartje mooi klopte.
    Dit is mijn 6e zwangerschap en zooo anders dan de vorige 5.
    Wees gerust.

4. Saartje2016

Saartje2016 Nieuw lid

Feb 18, 2016
    4
    0
    0
    Ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb morgen ook de eerste echo. Ik ben nu +- 8 weken en heb ook weinig klachten. Heel veel succes morgen, hopelijk is alles goed!

5. holladiejee

Feb 7, 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig, ik heb morgen ook mijn eerste echo en ben precies even ver als jij. Spannend he? Hopen op goed nieuws voor ons allebei!

6. Sil1

Sil1 Bekend lid

Sep 13, 2014
    708
    0
    16
    Vanmorgen de echo gehad en het hartje klopte alles was goed.
    Pff ben opgelucht en blij, en misschien iets te hard geroepen dat ik geen tot weinig symptomen heb, want ben vandaag enorm zwak hoofdpijn en misselijk.
    Hoe was bij jullie de echo voor de gene die vandaag ook een echo hadden?

Share This Page