licht bloedverlies normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tilleke, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,

ik ging net naar de wc toe en schrok best wel..
    Bij het afvegen zag ik wat heel licht roze bloedverlies met klein beetje slijm. ik schrok me dood.
    Ik heb gisteren wel seks gehad en heb verder ook nergens last van.
    Is dit normaal? Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger.
    heb kleine 2 weken geleden een echo gehad en toen het hartje zien kloppen! a.s. donderdag weer een echo
    ik maak me nu alleen wel wat zorgen... of is dit normaal?

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik heb zelf flink bloedverlies gehad in de eerste weken van de zwangerschap.
    Hoeft dus niets te betekenen..
    Je baarmoedermond is extra doorbloed en van iets persen bij ontlasting of bij gemeenschap kun je dus al bloedverlies krijgen.
    Bij mij was het een bloeding in de baarmoeder boven het vruchtzakje. Volgens de gyn kon dat 2 kanten op gaan en bij mij is t gelukkig de goede geweest.
    Als je je zorgen maakt gewoon even contact opnemen met je verloskundige :)

Suc6!

3. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad, bij 10 weken en bij 13 weken. Bij mij was er niets aan de hand... Na die 13 weken gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Wat is dat schrikken zeg. In het boekje van mijn VK staat dat je pas hoeft te bellen als je een maandverbandje vol hebt met bloed, dat stelde me wel gerust.

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Oke thanks,
    jullie reacties stellen me wel gerust..:)
    een maandverbandje vol was het ook zeker niet! was ook minimaal maar je schrikt toch. net weer even gecheckt op de wc en het is ook alweer weg gelukkig.
    nog 2 daagjes wachten voor de echo en dan ben ik weer 100 procent gerustgesteld!

5. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

vaak is het gewoon een gevoelige bmm! helemaal na sex heb je er meer kans op. ik begreip dat je schik!!

6. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik vorige weekbook gehad. Heb toen gebelt en ze zij dat het normaal is als je drukbent ggeweest dat er een bloedvatje knapt en ook na seks kan dat.

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Tilleke, dat is zeker schrikken, he! Ik ken het gevoel, hoor. Ik heb het bij mijn dochter gehad en die is nu 3. En deze zwangerschap vanaf week 5 t/m week 13 bijna continue. En ik voel de kleine lekker bewegen.

Maar bij twijfel, altijd je vk bellen. Al is het alleen om je gerust te stellen. Daar zijn ze ook voor. Geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina