Ik vroeg me af of je het hartje al vroeger als 12 weken kon horen met de angelsound? iemand ervaring mee. Kan niet wachten om me er 1 aan te schaffen maar dat zal nog wat vroeg zijn denk ik.
ik heb er een, bij mijn eerste kindje hoorde ik het hartje al met 10 weken, met mijn 2e kindje hoorde ik het pas rond week 14 dus het hangt helemaal van jou en de ligging van je kindje af. Dus niet in de stress schieten als je het met 12 weken probeert en je hoort nog niets.
Ja kan, met m'n dochter voor de 10 weken het hartje kunnen vinden en nu bij 8 weken precies, maar dat blijkt een tweeling te zijn dus dubbel zoveel kans. Geloof dat ik rond de 10/11 weken 2 hartjes kon vinden, maar toen wist ik dat ik naar 2 moest zoeken. Maar er zijn er genoeg waarbij het niet lukt hoor, het is echt geluk hebben en afhankelijk van zoveel factoren, je moet ook wel weten wat je zoekt. Maar speklaag is geen belemmering, heb ik genoeg, ik denk dat ik de mazzel heb dat m'n baarmoeder vrij hoog ligt. Het is wel een ding wat je niet moet aanschaffen als je van jezelf weet dat je snel in de stress zult schieten als je het hartje een keer niet kan vinden.
Ik heb hem ook en ben er heel blij mee, het kan je toch vaak in de periode dat je je kindje nog niet voelt gerust stellen. Ik hoorde het hartje van mijn dochter op 10 weken en mijn kleine vent hoorde ik nu op 11 weken. Wil wel even melden dat als je een gekantelde baarmoeder hebt het gemakkelijk tot 14 weken kan duren voor je iets hoor!
oh toch nog vrij snel dan. misschien een heel stomme vraag maar waar moet je juist zoeken? ben de eerste keer zwanger dus het is allemaal zo nieuw. Ik ga er mij misschien volgende week toch 1 aanschaffen dan
Bij 8 weken en 4 dagen volgens mij, kan een dag verschillen hoorde ik het hartje. Je moet heel laag zoeken dus hoogte van schaambeen.
echt heel erg laag, zeg maar bij de haargrens net boven het bot (of liever nog proberen een beetje te kantelen met dat ding zodat je een beetje erachter kan 'gluren') zowel links als rechts loopt een groot bloedvat van jezelf, daar moet je tussen blijven, hartje gaat ongeveer dubbel zo snel als je eigen vaten. Echt een stoomtreintje. En vooral rustig gaan liggen en de tijd ervoor nemen, zeker in het begin heb je veel ruis en bijgeluiden van je darmen etc. treintje klinkt erg ver weg meestal.
Ik kon hem met 12wk horen maar moest wel even zoeken hoor! Dus niet meteen in de stress schieten als je hem niet meteen vind. De baby is dan pas +-5cm en kan dus alle kanten op zwemmen. Zelfs nu met 16wk moet ik nog ff zoeken. Maar ik voel haar wel al dus ligging is goed.
In belgie is hij al 2 maanden niet verkrijgbaar door problemen bij het hoofdbureau. En het kan nog een maand duren voor hij verkrijgbaar is. Is hij in nederland nog gewoon verkrijgbaar dat jullie weten? alvast bedankt
Hou er ook rekening mee dat ze niet altijd even goede batterijen meeleveren. De eerste batterij die er bij mij bijzat gaf me binnen 2 dagen alleen maar ruis - dus als je je eigen hartslag ook niet kan horen, moet je ff een nieuwe halen
Ik heb hem na 3x weer op marktplaats gezet, kon kindje al snel horen maar schopt er echt tegenaan. Vind het duidelijk niet fijn. Dus jammer voor ons! Maar kindje gaat voor!
Ik heb de Angelsounds en ik ben er erg blij mee. Ik hoorde de kleine vanaf 10 weken en kon het hartje altijd direct vinden. Het enige nadeel is dus dat als je het een keertje niet kan vinden, je niet gelijk in paniek raakt. Ik had het van de week voor het eerst en ik ben heel nuchter, maar toch kreeg ik er een naar gevoel van dat ik 'm nu niet kon vinden. De dag erna had ik 'm wel weer zo gevonden, maar zwom hij iedere keer van hot naar her. Het kan een heel leuk item zijn om te hebben! Maar als je van jezelf onzeker bent of onrustig denkt te worden als je het hartje niet vind, mmm... dan kan je beter bij iedere controle het hartje beluisteren.
Ik heb hem ook, nu al voor het 3e kind gebruikt, hebt laatst zelfs nog een poosje liggen luisteren. Geweldig ding!
Geweldig apparaat, bij 12 weken goed te vinden (helemaal onderin, moest wel zoeken) Geen problemen met batterijen gehad, wel andere koptelefoon gebruikt (iPod) anders hoorde ik het hartje heel zachtjes. Nu heeft vriendin hem, en is ook enthousiast. Ik gebruikte het ong twee keer per week, vaker mocht ik niet van mezelf
Ik kon het volgens mijn pas rond 14/16 weken voelen , zal waarschijnlijk wel zijn dat ik stevig ben. Maar ik vond het erg fijn om het zelf te kunnen horen, goed apparaat. En inderdaad helemaal onderin plaatsen en ik verbaasde me er toen wel over dat je best moest drukken om het te horen.
Heb m gistereavond voor de eerste keer gebruikt. maar niets gevonden. Maar ja 9 weken en half is best nog vroeg denk ik dan .
1e zwangerschap met 9 weken al, 2e duurde wat langer, uit frustratie wat harder gedrukt en toen hoorde ik ineens het hartje! haha. ik gebruik wel andere oordopjes ervoor, vond het zon onding wat erbij zat, valt steeds van mn hoofd. die speciale gel is ook niet perse nodig, met bodylotion werkt het ook. je moet heel ver naar beneden zoeken, bij de haargrens ongeveer.
he, Vind het wel grappig om te horen dat jullie die zo vaak en zo vroeg in de zwangerschap al gebruiken. Aangezien het zeer veel energie vraag mag je het maar max 2 keer perweek een zeer korte tijd gebruiken. (advies van de gyn) Het is wel een geweldig ding, maar gebruik hem nu ook helemaal niet meer. Voel de baby schoppen en dat is toch veel mooier. To je kan die in Nederland zelfs kopen, kijk op google
Drukte je dan zo hard?? Want ik beweeg hem gewoon soepel over mijn buik! Hier worsteling ook maar 2x per week gebruikt. Meestal vraagt zl het omdat hij het dan iemand wil laten horen. Ml was eergisteren al aan het schelden of ik dat ding 3x per dag gebruikte aangezien de batterij helemaal leeg was Had hem pas 6x ofzo gebruikt in 4wk tijd Maar lees net van de slechte batterij,dat klopt dan! Hahaha
Yes heb vandaag met 9 dagen en 6 weken het hartje gehoord. Wel maar een paar secondjes en toen was het weer weg. Heb het niet meer teruggevonden. Wel hoor ik een hele tijd een soort wind en een soort van zee. enig idee wat dit is?