Minder symptomen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Foofer, Aug 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Sinds afgelopen donderdagavond weet ik dat ik zwanger ben. :D
    Donderdag t/m zondag heb ik me met vlagen misselijk gevoeld. Gisteren en vandaag ben ik niet meer misselijk geweest alleen wat rommelende darmen en wat ongi buikpijn.
    Ik heb al wel veel gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken als je bijna geen symptomen hebt, maar ik vind het zo raar dat ik de eerste 4 dagen wel heel misselijk ben en nu bijna niet meer.
    Ik ben trouwens 4 weken en 5 dagen zwanger.

Alvast bedankt,
    Foofer

2. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben misschien iets te snel geweest met vragen stellen.
    Ben nu de hele ochtend toch wel licht misselijk.
    Dan wil ik jullie toch nog de vraag stellen waarom dit zo kan verschillen? De eerste 12 weken blijft je lichaam toch om de 2 dagen HCG aanmaken? Als je daar misselijk van bent dan neem ik aan dat dit tot die 12 weken duurt of heb ik het helemaal mis?

Alvast bedankt,
    Foofer

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Foofer,

je lichaam is niet elke dag even fit om het hormoon te kunnen hebben. Dat merk je vaak bv ook gedurende de dag. 's Ochtends is een zwangere vrouw vaak misselijk, na wat eten gaat het vaak wat beter en je ziet vaak dat het 's avonds, na een dag werken/activiteit/etc, weer terug komt. Ookm neemt hcG exponentieel toe en dit kan ook misselijkheid beinvloeden.

Groetjes Brigitte

Share This Page