Hoi allemaal, Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben (5 weken) en ondanks dat het niet gepland is, is het natuurlijk welkom! Nu is het zo dat mijn vriend en ik nu nog gescheiden wonen, op afstand van zo'n 35 km van elkaar. In de komende tijd zal ik naar zijn huis verhuizen, wanneer is nog niet bekend. Het is nu de bedoeling dat ik een verloskundige ga bellen voor een eerste afspraak, maar ik weet niet zo goed waar ik die verloskundige zal gaan zoeken? Ik verblijf dus nog een paar maanden in mijn eigen woonplaats, maar zal straks bij mijn vriend wonen. Is het beter een verloskundige te zoeken in de buurt van zijn woning? Wat denken jullie?
je kan tijdelijk naar een VK in je eigen buurt, en zodra je gaat verhuizen een vK zoeken in je nieuwe woonplaats.. Zijn meiden die het niet prettig vinden wisselen van een VK Zou wel als je gaat wisselen op tijd een andere zoeken in je nieuwe woonplaats en een brief vragen van je oude VK of vragen of zij die kan doorsturen naar je nieuwe. dan zijn je gegevens al bekend. Ik loop in het ZH en verschillende genecoloogs maar me gegevens zijn daar bekend in me dossier en computer dus ze zijn op de hoogte van alles, dus dan maakt het me niet uit of ik steeds een andere heb Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Ik vind 35 kilometer op zich een afstand die overbrugbaar is. Dus ik zou voorkeur hebben om direct een VK in je nieuwe woonplaats te hebben. Dan heb je gewoon alles in 1 hand om het maar zo te zeggen.