Gister weer naar de verloskundige geweest voor een groei echo omdat ons kleintje niet echt goed meer wil groeien 2 weken geleden woog hij 2250 gram en nu 2475 niet echt veel dus gegroeid. Volgende week weer voor controle naar de VK Nu zei ze dat ik over 2 weken een een extra groei echo krijg en als hij dan niet goed gegroeid is ik door gestuurd word naar ziekenhuis om te kijken of hij nog genoeg voeding krijgt.... En dan?.. Heeft 1 van jullie dit ook gehad Heb vannacht geen oog dicht gedaan d'r gaan de gekste dingen door mijn hoofd weet echt even niet meer hoe en wat Iemand tips ervaringen???
Ik zie dat je 36 weken zwanger bent. Ik neem aan dat als het heel ernstig was ze je niet 2 weken laten wachten. De kans is aanwezig als de kleine over 2 weken nog niet heel goed gegroeid is, en hij weinig voeding blijkt te krijgen dat ze je dan gaan inleiden. Maar goed je baby is dan gewoon minimaal 38 weken, dus dat is geen ramp. Ik zou me niet te druk maken!
Dat dacht ik dus ook maar ik was zo verbaasd dat ik eigenlijk niet door gevraagd hebt. Dit is ons eerste kleintje en merk dat ik de laatste weken van minste of geringste onzeker word terwijl ik echt een bikkel ben... Bedankt voor je antwoord stelt me gerust
ik moet ook zeggen dat ze op het laatst toch vaak moeite hebben om het juiste gewicht te schatten, ik zou een 8/9 ponder krijgen!! dus ik had alle maatjes 56 al opgeruimd. nou we hadden maatje 44 nodig... net 3 kilo, heel iel kindje.. bel anders maandag op dat je onzeker bent en graag eerder een echo wil.maar zoals hierboven al, als het echt heel ernstig was, laten ze je geen 2wk wachten