Hoi allemaal. Ik ben nu 6weken en 1 dag zwanger en heb sinds gisteren roze en soms donkerbruine afscheiding. Niet heel veel, maar toch wel elke keer als ik naar de wc ga. Ik ben nu heel bang voor een miskraam, omdat ik las dat een miskraam met een paar dagen weinig bloed kan beginnen. Wat ik heb is niet rood, maar roze/bruin. Zijn er meiden die hetzelfde hadden?? Ik heb overigens geen buikkrampen, soms misselijk en wat pijnlijke borsten. Groetjes Isabel
Ik heb hetzelfde gehad. Tegen mij werd verteld, zolang het niet helder rood wordt,en geen krampen, moest ik mij niet teveel zorgen maken. Als het voor jou gevoel te lang duurt of als je je zorgen maakt, zou ik gewoon de verloskundige bellen. Het bloedverlies hield bij mij aan,in combi met pijn maar geen krampen, en toen heb ik bij 6+5 een echo gekregen. En was er gelukkig een kloppend hartje te zien
Had je dan maar een beetje of werd et soms meer. Bij mij begon het met heel weinig, vannacht had ik wat meer en nu weer wat minder.
Spannend, he? Het maakt je zo onzeker! Ik heb het bij al mijn zwangerschappen gehad, zowel de miskramen als bbz’en en goede zwangerschappen. Bij de vorige (goede) zelfs tot 18 weken. Nu heb ik het in het begin gehad een paar dagen steeds wat veegjes (helder rood en roze) en daarna niet meer. Mijn ervaring is dus dat het beide kanten op kan gaan.