Hi meiden, Gisteren hadden wij vrij laat in de avond een afspraak bij de verloskundige en waarschijnlijk omdat we de laatsten waren, hebben we een vrij lange en gedetaileerde echo gehad. Onzettend leuk en we kregen vrij de ruimte om vragen te stellen en de baby goed te bekijken. De verloskundige vroeg op een gegeven moment of we het geslacht ook wilden weten, toen wij volmondig 'ja!' antwoordden, gaf ze aan dat ze 95% zeker is dat het een jongetje is! Aan de hand van de NUB en later zag ze ook duidelijk een piemeltje en balletjes. Ze wilde nog wel een slag om de arm houden, maar ze was er heel zeker van. Bij wie werd met 14.1 dit ook zo stellig gezegd, maar bleek het uiteindelijk toch een ander geslacht te zijn?
Hier in Dordrecht met 13,6 weken laten doen en ze hebben er nog nooit naast gezeten met de geslachten van mijn kids hoor. nu ook weer met 13,6 weken en duidelijk een meisje. zie foto in het cirkeltje zie je mijn dochters hamburgertje denk niet dat dit nog een jochie word.
Ik heb vandaag ook een echo laten doen. Ik zag precies hetzelfde als bij mij dochter dus voordat ze het zei had ik het zelf ook al gezien😃
13. Weken en paar dagen was het hier een meisje leek precies op mijn oudste de bekende streepjes.. Bij mijn oudste echo met 15 weken gehad en ze is tot nu toe altijd nog een meisje ..Ben erg benieuwd of deze met 20 weken ook nog steeds een meisje is hoop het van wel zou wennen zijn als niet zo is
Mijn jongste dochter was op de echo met 15/16 weken een jongetje. Op de uitgebreide echo van 20 weken werd dit gecorrigeerd naar een meisje. Kan gebeuren...
Dat hamburgertje van hierboven kunnen ook nog balletjes zijn he! Onder de 16 weken worden er vaak fouten gemaakt. Van 16 tot 20 ook maar wat minder. Niet alleen omdat het soms onduidelijk is maar ook bij de duidelijke beelden kan een verlengde clitoris voor een piemeltje aangezien worden en schaamlipjes voor balletjes etc.
Ikzelf heb nog nooit zo vroeg een geslachtsecho laten doen (tot 20weken echo gewacht), maar het is nu wel al een aantal keren voorgekomen in mijn omgeving dat een meisje later toch een jongen bleek te zijn!