14.1 weken en het geslacht al heel duidelijk, bij wie ook en bleek toch later anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hi meiden,

Gisteren hadden wij vrij laat in de avond een afspraak bij de verloskundige en waarschijnlijk omdat we de laatsten waren, hebben we een vrij lange en gedetaileerde echo gehad. Onzettend leuk en we kregen vrij de ruimte om vragen te stellen en de baby goed te bekijken. De verloskundige vroeg op een gegeven moment of we het geslacht ook wilden weten, toen wij volmondig 'ja!' antwoordden, gaf ze aan dat ze 95% zeker is dat het een jongetje is! Aan de hand van de NUB en later zag ze ook duidelijk een piemeltje en balletjes. Ze wilde nog wel een slag om de arm houden, maar ze was er heel zeker van. Bij wie werd met 14.1 dit ook zo stellig gezegd, maar bleek het uiteindelijk toch een ander geslacht te zijn?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier wel een extra pretecho hiervoor laten maken met 13+6 in Lommel.
    En beide keren had ze het goed!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier ook in lommel geweest en idd super duidelijk 2 jongetjes

4. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Bij mij! Ook exact dezelfde termijn. Bij 14.1 duidelijk een meid.

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier in Dordrecht met 13,6 weken laten doen en ze hebben er nog nooit naast gezeten met de geslachten van mijn kids hoor.

nu ook weer met 13,6 weken en duidelijk een meisje.
    zie foto in het cirkeltje zie je mijn dochters hamburgertje :p
    denk niet dat dit nog een jochie word.

Bijgevoegde bestanden:

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Waar in Lommel laten jullie dat doen eigenlijk? Want dat is voor mij niet zover rijden :)

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb vandaag ook een echo laten doen.

Ik zag precies hetzelfde als bij mij dochter dus voordat ze het zei had ik het zelf ook al gezien😃

8. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    13. Weken en paar dagen was het hier een meisje leek precies op mijn oudste de bekende streepjes.. Bij mijn oudste echo met 15 weken gehad en ze is tot nu toe altijd nog een meisje :p..Ben erg benieuwd of deze met 20 weken ook nog steeds een meisje is hoop het van wel zou wennen zijn als niet zo is

9. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Mijn jongste dochter was op de echo met 15/16 weken een jongetje. Op de uitgebreide echo van 20 weken werd dit gecorrigeerd naar een meisje. Kan gebeuren...

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat hamburgertje van hierboven kunnen ook nog balletjes zijn he!

Onder de 16 weken worden er vaak fouten gemaakt. Van 16 tot 20 ook maar wat minder.
    Niet alleen omdat het soms onduidelijk is maar ook bij de duidelijke beelden kan een verlengde clitoris voor een piemeltje aangezien worden en schaamlipjes voor balletjes etc.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    In Lommel bij echobaby of bij Baby view ( Lommel, Balen) die zijn echt heel erg goed hoor!

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ikzelf heb nog nooit zo vroeg een geslachtsecho laten doen (tot 20weken echo gewacht), maar het is nu wel al een aantal keren voorgekomen in mijn omgeving dat een meisje later toch een jongen bleek te zijn! ;)

Deel Deze Pagina