Andere optie voor fijne granen pap?

Discussie in 'Voeding' gestart door newmommy86, 19 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newmommy86

27 jun 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is 8 maanden en krijgt sochtens en savonds altijd een beetje fijne granen pap van nestle door de fles. Ze eet volop brood dus hoeft geen borden pap weg te werken, vind ze ook niet lekker maar een paar theelepels door de fles maakt dat ze net wat beter drinkt en het beter volhoud op de fles.

Nu viel het mij 2 weken terug al op de variant waar je melk aan toe moet voegen bijna nergens meer te verkrijgen is. Gelukkig meteen wat ingeslagen want ik krijg net bericht van nestle dat de 6 maanden fijne granen pap eruit gaat.
    Wat nu? De meeste pap is te dik kwa vezels waardoor spenen verstopt raken en dochter raakt erg overstuur en gaat onrustig drinken als er steeds vliesjes voor de speen opening zitten.

Is er een andere pap die net zo fijn gemalen is?

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ik meen dat wij uiteindelijk van Bambix hebben gebruikt en daarna gewone pap van Lidl. Die is fijner dan Brinta... maar ze waren al ruim 1 toen ze pap kregen hoor.

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik heb voor de pap een avent fles met 1-2-3 speen gekocht en daar gaat op 200ml melk ongeveer 3 eetlepels of 6 melkschepjes pap doorheen. Ik koop meestal de pap van ah biologisch, maar volgens mij verkopen bijna alle (huis)merken dezelfde varianten. Je kan ook altijd nog een pap soort kopen voor een jongere leeftijd, die zijn vaak fijner.

4. newmommy86

27 jun 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier de ah biologische ook een keer gehad maar die houd ook te groffe structuur voor de 4 speen van dr brown. Overstappen op een anderefles gaat niet gebeuren. Eerder al eens geprobeerd maar was drama.

Ik ben nu overal aan het inslaan waar ik nog de fijne granen pap kan vinden

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Gewoon uit een bakje met een lepeltje. Goed voor de mondmotoriek :)

Deel Deze Pagina