Wie heeft er tips of leuke ervaringen? Ik ga er eentje organiseren voor een vriendin en ben benieuwd naar jullie leuke en spectaculaire ideeën!
Op mijn vrijgezellenfeest zijn we sieraden gaan maken. Heb verder maar 1x meegedaan aan een vrijgezellenfeest.Daar hadden ze dit verzonnen - overvallen bij iemand,verkleden en meenemen - naar iemand hier in het dorp die de foto van haar en aanstaande had uitgetekend op 4 losse canvassen. Groep werd door 4en gedeeld.Ieder deel schilderde zo'n canvas in ( heb je uiteindelijk dus een geschilderde foto van bruidspaar op canvas ) - eten bij de mac - buikdans workshop - naar de discotheek Was zelf 30 weken zwanger dus ben na het schilderen afgehaakt. Misschien een leuke fotoshoot ? Heb je gelijk leuke blijvende herrinneringen
Binnenkort gaat een vriendin van mij trouwen en ik heb het volgende voor haar georganiseerd: - Ophalen met een high tea - Salsa workshop - Samen eten (Chinees) - Cocktailworkshop - Afsluiten met de heren in de lokale kroeg waar ze veel komen. Aangezien de groep vrij groot is, rond de 20 vrouwen, hebben we een aardig budget. We zijn uiteindelijk op een bedrag van net onder de 60 euro p.p. uitgekomen. Prima prijs, dacht ik zo
Op mijn eigen vrijgezellenfeestje hebben we een workshop cocktails maken gedaan in de Crazy Pianos in Schevingen. Vorige week zijn we wezen paaldansen met een surpriseparty voor een vriendin.
Bedankt voor de tips! Wij zitten in het oosten van het land. Een workshop cocktails maken lijkt me super voor haar! Ook zag ik iets van met verf gooien (nonpaletti). Lijkt me super, maar is wel ver weg. Wie weet kan ik zoiets in de buurt vinden. Voor gek zetten hou ik, maar nog belangrijker zij, niet van. Heel actief denk ik ook niet. Maar taart maken lijkt me ook niet wat voor haar. Ja.. Lastig! Dus leuke workshops of uitjes ben ik heel benieuwd naar!
Voor mijn beste vriendin heb ik toen een high tea geregeld, daarna zijn we een naakt model gaan schilderen toen gegeten in een soort van crazy piano's en toen nog stappen. Mijn eigen vrijgezellenfeest bestond uit paaldansen eb erotisch dineren. Blijft uiteindelijk best lastig vind ik hoor, een vrijgezellenfeest regelen. Vooral ook omdat, bij het geen wat ik organiseerde, de andere dames zich er ook mee gingen bemoeien ed.
Op mijn eigen vrijgezellenfeest zijn we gaan survaival / zeskamp achtig idee gaan doen de mannen tegen de vrouwen (kei leuk) en daarna bbqen Bij een vriendin van mij zijn we gaan karten / laserschieten ook leuk.
Ik heb voor een vriendin 2 jaar geleden haar vrijgezellenfeest georganiseerd. Eerst ophalen ( ik en schoonzus haalde haar op om naar haar moeder te gaan daar stonden ineens de rest van de meiden leuke verrassing dus) Daar taart gegeten en ze kreeg van ieder van ons een kadootje wat jou aan haar doet denken. Toen zijn we naar een fotostudio gegaan waar foto's van haar en ons gemaakt werden (dit was echt super leuk!) daar kregen we ook hapjes en drankjes. Daarna zijn we lekker gaan eten en die avond de stad nog ingegaan. We hebben haar niet gek aangekleed alleen een klein sluiertje en een button met daarop ik ga trouwen. Dit was erg leuk! Wat ik ook vaker hoor is een videoclip maken schijnt ook erg leuk te zijn. Ben benieuwd wat ik ga krijgen ben 24 nov. aan de beurt. Succes met organiseren!
Ik heb voor mijn vriendin een uniek vrijgezellenfeest georganiseerd: incl. bezoek van J.ohn W.illiams van Ik kom bij je e.ten, erg leuk. - We hebben eerst een rondvaart met lunch gedaan in een sloep in Breda. - Daarna zijn we een cd gaan inzingen bij een muziek studio. - Daarna mocht ze gaan rollen in een modderzwembad achter ons huis. - Daarna de BBQ van Ik kom bij je e.ten. Was een erg geslaagde dag! (sorry voor de puntjes, ik hoef geen meelezers/vrienden die hier via google gaan meelezen) RTL XL
Dankjewel voor het meedenkenen de tips! Ik heb natuurlijk ook gegoogled en dit soort dingen lijken me leuk voor haar: erotisch dineren, nonpaletti, naaktmodel schilderen, iets als een massage of spa gebeuren. Dus in die richtingen zoek ik een beetje!