Wat heb jij gedaan waarvan je daarna dacht dom, dom dom! Ik heb nu een pijnlijke dom, dom dom. Gister namelijk ruim 4 uur met mijn melkflesjes(benen)in de volle zon gezeten zonder me in te smeren. Resultaat: Pijnlijk verbrande schenen. Oh wat vind ik mezelf dom!!!!
Tegen beter weten in verkeerde verwachtingen blijven hopen bij bepaalde mensen waardoor je keer op keer teleurgesteld in raakt.
Na het avond eten tijdens het afruimen heb ik altijd mijn dom moment. Ik probeer telkens zoveel mogelijk tegelijk mee te nemen naar de keuken. Gewoon omdat het kan (denk ik dan). Maar vaak gaat het fout en valt er regelmatig wat op de grond. Ik ben ook erg onhandig en lomp. Dingen laten vallen, mijn tenen vaak stoten.. noem maar op. Genoeg dom, dom, dom momenten in mijn leven
Mm lenzen in het reservebakje gedaan waardoor ik de volgende morgen per kant een paar lenzen had.. oeps..
Aan het eind van mijn zwangerschap had ik veel harde buiken. Bij het autorijden had ik vaak last van mijn gordel. Dus in de winkelstraat (30 km/u en eenrichtingsverkeer zonder kruisingen) besloot ik de gordel even los te maken. Dom dom dom want daar stond oom agent. Mevrouw, u draagt geen gordel. Nee klopt. Zwanger, harde buiken, bla bla. Maar oom agent had daar geen boodschap aan. 140 euro boete. 😩
Gisteren vergeten mijn boodschappen uit de auto te halen. Een paar uur later bedacht ik pas dat ik ze er nog in had liggen. Daar gingen m'n diepvriesproducten
Zo vreselijk veel onzinnige zooi bewaard de afgelopen jaren. Ga over een paar weken verbouwen dus het moet leeg, en ik kan nu jaren aan troep weg gooien, er komt geen eind aan! Iemand nog een halve labello uit 1994 nodig? Het ligt ongetwijfeld hier in de kast
Ik zit veel in gedachten. Dus hier gaat het eigenlijk aan de lopende band door. Spullen kwijt, dingen omstoten, dingen opruimen zonder erbij na te denken, ik vergeet standaard de boodschappenlijst en zo kan ik nog wel even door gaan.
Niet uit '94 maar jeetje wat kan een mens veel troep bewaren! Ondanks dat ik geen echte opruimer/schoonmaker ben MOET ineens het hele huis schoon, maar dan ook alles (geordende laatjes, kasten.. vandaag de trapkast uitgesopt).. (nesteldrang..?) Maar eerst moest die trapkast leeg. 2 defecte waterkokers, nog meer onzinnige apparatuur die nooit gebruikt wordt, héééééél veel troep. Kast is zowat leeg maar oh wat dom om overal alles achter een laatje/kastje te stoppen. Heb er alleen ons zelf mee haha
Ik ben nogal chaotisch en afwezig. Dus regelmatig dat ik dingen vergeet die ik moest doen/regelen/kopen. Hoera voor de checklist en reminders dus. Zonder iPhone aan m'n hand geplakt zou het nog veel vaker mis gaan denk ik.
Verschrikkelijk hè? Ik stel dit al zo lang uit, maar vanwege de naderende verbouwing heb ik gewoon geen keuze meer! Maar nu de beslissing is gevallen en ik eindelijk ben begonnen wil ik het ook meteen af hebben, en t liefst nu nog! Totaal niet realistisch natuurlijk, gezien zowel de stort als de bouwmarkt op dit moment gesloten zijn Het liefst ga ik de hele nacht door, en als ik dan toch bezig ben de rest van het huis ook meteen maar! Nesteldrang heb ik absoluut niet (of het moet 7 jaar later komen )maar ik heb gewoon zin in het eindresultaat, dus alles moet leeg, en weg, en nu! Ik wil naar de fase waarin ik lampjes kan bestellen en accessoires en het gewoon klaar is, en in plaats daarvan zit ik midden in de ontplofte zooi, staat het wasrek in de woonkamer, de garderobekast in de eethoek en het tv-meubel buiten
Wat ik echt heel dom van mijzelf vind is dat ik, toen ik nog studeerde, niet aan mijn rijbewijs begonnen ben. Nu met kind is alles veel lastiger zonder auto. Dacht er veel te makkelijk over. Minder tijd en minder geld maar o wat zou het handig zijn, altijd maar afhankelijk zijn of met de bus moeten is gewoon niet zo leuk.
Ik heb dat ook geprobeerd. Maar mijn telefoon behoord ook tot de items die ik vaak kwijt ben dus dat was helaas geen succes.
Haha precies wat ik wilde schrijven. Ik ben voor mezelf begonnen, maar tussen het stoppen met mijn baan en mijn eigen bedrijf heb ik twee weken rustig gedaan. Met het idee;dan kom ik eindelijk ergens aan toe Na een kleine 1,5 maand heb ik nog niet alles uitgezocht. Wat een zooi staat er overal zeg.
Dom dat ik vaak denk: dat onthoud ik wel! Dus niet.... Loop ik in de appie, kruidvat of blokker en weet ik niet meer wat ik nodig had. Ik ga dan alle schappen in de winkel langs, net zo lang tot ik er vanzelf tegenaan loop. Ojaaaaaa, keukenrol!!!
Als ik m'n telefoon kwijt ben dan pak ik m'n iPad of iPod en via 'find my iphone' heb ik em dan zo weer gevonden. Hij speelt dan een geluidje af. Of mezelf facetimen. Andersom werkt ook (als de kinderen bijv de iPod weer eens ergens hebben laten slingeren). En heb mijzelf na jaren nu wel redelijk aangeleerd waar ik dingen neerleg. Echt een vaste plek voor dingen helpt enorm. Het duurt even voor je jezelf de routine hebt aangeleerd. Maar daarna veel gemak van.
Ik ga regelmatig naar de super voor bijv mayonaise. Kom daarna thuis met wc papier, keukenrol en 2 broden. Maar geen mayonaise...
Oh ja dat heb ik ook! Even snel naar de supermarkt voor schuursponsjes en onderweg mog meer bedenken en dat allemaal meenemen en dan thuis beseffen dat je nu net die schuursponsjes ben vergeten. Gelukkig zitten de winkels hier vlakbij dus heb het zo gehaald, maar zo irritant! Of naar boven lopen om iets te halen en dan in je slaapkamer staan en niet meer weten wat je ging halen