hey dames vandaag ben ik 4 weken zwanger, klinkt misschien raar maar ik wist al vroeg dat ik zwanger was omdat mijn darmen heel erg rommelen veel 'lucht' en krampen. wie heeft dit nog meer of moet ik me ongerust maken? ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik dat bij mijn andere zwangerschap ook had. vandaag moet ik naar de gynaecoloog omdat ik vorige week al last van mijn buik had en de gyn dacht dat het kwam omdat dit eigenlijk mijn 1e maand zonder pil was. vandaag mag ik dus gaan vertellen dat ik idd zwanger ben! xxxxxx
heeey dankje voor je berichtje nee het lijkt mij ook geen kwaad kunnen alleen is een beetje vervelend hahahaha xxx
ik ben nu zo´n 5 weken zwanger en heb ook behoorlijk last van m´n darmen, kramp en lucht, ik denk dat het er bijhoort
Hier nog eentje hoor, ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en heb al sinds week 4 last van mijn darmen. Nu heb ik dat altijd nogal snel bij spanningen maar nu.. aarrrggghhh. Maar goed, het hoort erbij hoor, door de hcg zetten je darmen op en worden ze lui... dan krijg je dat dus Voor mij alleen maar bevestiging dat het goed zit...hihi. Succes!!! Groetjes
Hoort erbij, ik heb er ook erg veel last van en ik heb al gauw last van mn darmen ff doorbijten, veel volkoren helpt, en kleine beetjes eten over de hele dag ipv 3 maaltijden..
hey yasje aller eerst gefeliciteerd. ook ik heb last van mijn darmen. heb er vanaf week 5 last van en ben nu 10 weken. bij mij helpt waneer ik veel water drink spoelt de boel denk ik beter door.