Ik had al wel gehoord dat het deze week warm ging worden, maar toen in vanochtend de voorspellingen voor onze regio bekeek (omgeving Tilburg), zag ik voor morgen 32°C en voor woensdag 34°C... Nu, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan er zo slecht tegen nu, de warmte (vind 24°C al te veel eigenlijk ) Beetje lastig met de BI, maar wij gaan toch een zwembad(je) scoren zodat ik verkoeling kan vinden de komende dagen Hoe komen jullie die komende dagen door??
geen idee. heb een bovenwoning zonder tuin of balkon en kan idd ook slecht tegen de warmte. Ga denk ik maar naar de zwemplas met dochterlief maarja met erg zere bekken en rug de hele dag op een handdoekje zitten is geen pretje. ik weet het dus nog niet.
Ik kan sowieso al niet tegen hitte, doordat mn bloeddruk standaard erg laag is.. Nu nog lager, dus dat word drama.. Morgen van 9 tot 4 werken(thuiszorg), en woensdag thank god vrij! Ik moet geheid 10 keer pauze nemen anders ga ik van mn graatje.. Blij dat ik 'pas' rond de 14 weken ben, anders lijkt het me nog erger! Ik heb zo eerst nog rijles, en dan zet ik lekker het zwembadje in de tuin op Kruidvat heeft nu zwembadjes in de aanbieding, kun je zelf lekker languit in liggen voor 15.79
Hier ook Tilburg, dus dezelfde temperaturen. Ik kom ze waarschijnlijk poetsend en ruimend door haha. En als ik tijd over heb met een goed boek in de tuin, heb gelukkig niet veel last van de warmte.
Te lage badje kan ik niet in of uit door de BI... Dus we gaan op zoek naar een klein, maar hoog badje... Dat wordt nog wat Ik wens alle dames in ieder geval succes... Je zal maar bevallen in de komende 48 uur... pfff....
Ik kan wel janken. Ik kan er heel slecht tegen ook als ik niet zwanger ben. Reken daar bij dat je nu gewoon vol loopt met een liter of 5 vocht. Betekend voor mij ramen en deuren dicht en heel rustig aan doen
Wil je het daar niet over hebben bij mijn tweede was het ook zo warm ik ging dood op de kraam kamer. Ik wil na donderdag pas bevallen......
Ik ga nu al kapot! Het is 26 graden binnen in huis dus vlucht maar naa buiten want daar is het koeler. Maar vd week word het dus nóg warmer binnen
Heb dochterlief instructies gegeven te blijven zitten oh en mijn ouders hebben heerlijke airconditioning in huis, daar ga ik kamperen haha
Ik ga vandaag denk ik naar de blokker om een zwembad.. had er 1 zien staan. Ga daar dan een hele dag in dobberen.. Ik vind het vaak nu al niet te houden en zit vol met vocht.
Echt he, het kunnen hier in NL toch ook niet gewoon eens normale temperaturen zijn. Of het is stervenskoud of bloed en bloed heet. Nou ik sluit mezelf waarschijnlijk op bij mijn moeder. Die heeft van die rolluiken voor alle deuren en ramen en houd ze pot en pot dicht. Daar zal het dus heerlijk 22 graden binnen zijn
Ben ik dan de enige die dit weer heerlijk vind Kan er echt van genieten, lekker zwemmen met mijn meiden
Nee hoor Dupje. Ik vind het ook heerlijk! Zonnetje mag er wel iets meer bij dan nu (bewolkt hiero), maar warmer is prima. BEetje in de schaduw lummelen, badje opzetten voor kids en daar zelf dan ook met de voeten in. Zalig!!! Lekker de hele dag buiten hangen, en wel zorgen dat de gordijnen dicht zijn en ramen open aan de schaduw kant zodat het s nachts niet te warm is.
Ik moet gewoon de hele dag werken. Hebben gelukkig airco op het werk. Alleen niet in de auto dus zal om half 6 s avonds wel omvallen haha
Vindt warm weer geweldig maar nu ik nog 10 weken moet en ik alles pot dicht moeten ivm dat we plat dak hebben en in tuin balkon dubbelen temp zijn is,het niet te houden veel te warm zeker omdat je extra gewicht meedraagt...
Ja, ik vind het echt verschrikkelijk want binnen wordt het dus ook bloedheet bij ons. Dus dat wordt lekker binnen zitten met de ramen dicht en de gordijnen dicht, gezellig Woensdag moet ik werken, gelukkig hebben ze wel airco..