Over 8 dagen is onze jongste zoon jarig. Hij wordt 1. Maar wat moeten we hem geven? Hij heeft een oudere broer, dus we hebben hier al een heel wagenpark staan: driewieler, loopfietsje, loopauto, blokkenwagen. Ook aan ander speelgoed geen gebrek: fp garage, autootjes, puzzels, boekjes, duplo etc. etc. Voor Sinterklaas hebben we nog wat cadeautjes kunnen bedenken, maar hebben jullie nog tips voor zijn verjaardag? Daar zou ik heel blij mee zijn. Mijn inspiratie is op..
Hier was het precies andersom.... 24-11 is ze 1 geworden! Voor de verjaardag juist kadootjes kunnen verzinnen, maar sint en in ons geval ook nog kerst is een probleem..... We hebben een paar kleine dingetjes kunnen verzinnen, maar mijn schoonouders hebben gewoon kleertjes gegeven. Veel krijgt ze er toch nog niet van mee, dus maakt het niet zo uit, maar voor volgend jaar zou ik het niet zo leuk vinden...... Ideetjes....: misschien een leuk gepersonaliseerd leersboekje (ff google gebruiken) of speelgoed voor in bad, als je een bad hebt? Misschien een eigen serviessetje, je weet wel wat ik bedoel, met een bordje schaaltje, kopje en bestek?? Ik zal verder nog even nadenken, misschien heb je hier al wat aan... Het is ook nog extra lastig vind ik als je kindjes hetzelfde geslacht hebben...wij hebben 2 dochtertjes. Succes!
Ach, als hij al het speelgoed heeft wat zijn hartje begeerd dan kun je hem toch gewoon iets heel kleins geven voor het idee. Mijn dochter komt ook om van al het speelgoed en we hebben haar daarom voor haar verjaardag nauwelijks iets gegeven. 1 is nog zo jong, dan hebben verjaardagen en kadootjes nog niet de betekenis die ze later zullen krijgen. Als ik vind dat mijn dochter toe is aan iets nieuws (of als ik iets heel leuks zie liggen in de winkel ) dan koop ik het gewoon - welke dag van het jaar het ook is.
Dankjewel voor jullie reacties. Ik zat er zelf al aan te denken om hem kleertjes te geven, maar de opa's en oma's willen toch wel graag speelgoed geven. Maar daar hebben we al zoveel van... Dat leesboekje is ook een goed idee, daar ga ik eens naar op zoek. Suggesties blijven welkom.