Met kerst en vooral met oud en nieuw vind ik het altijd gezellig om een wijntje te drinken. Uiteraard kan dat nu niet maar ik vroeg me nu af of er alcohol vrije wijn bestaat en zo ja, waar kun je die dan kopen?
er is een hoop, google maar eens op alcoholvrije wijn. Er is nu ook een nieuwe lijn van cidercider (H)eerlijke Franse cider, poire, Pommeau, Calvados en appelbubbels. die van gall en gall vind ik ook maar zo zo... Bij Ikea hebben ze ook lekkere alcoholvrije perencider, die ga ik zelf met oud&nieuw drinken.
De alcoholvrije wijn vind ik persoonlijk niet te drinken. Met O&N had ik vorig jaar de jip&janneke bubbels van de Hema. Spa appel kan overigens ook.
Bij de Albert Heijn XL bij ons kan je alcoholvrije witte wijn kopen. Er staat op de fles droog, maar ik vind hem nog wel zoet smaken. Hij is wel te drinken.
Bij de AH heb je inderdaad alcoholvrije wijn, zowel wit als rood. Zelf vind ik deze niet te drinken en zou dan eerder voor een lekker sapje gaan! Bijv. een 'luxere' als wat je normaal drinkt.
heb ik ook gekocht tijdens mijn zwangerschap, bah-bah, zonde van het geld. Lekker sapje is beter. Ik drink wel een Crodino als ik geen alcohol kan drinken, doet me er toch een beetje aan denken
Ik vind alleen de alcoholvrije rose met bubbels van de plus lekker! Feestelijke fles ook! Leuk voor de feestdagen...
Ik drink wel eens 'Fre' witte wijn, bij de jumbo voor 3,99 per fles. Best lekker! Maar ik weet ondertussen na 2 jaar niet drinken niet meer hoe gewone wijn smaakt, haha
Hier drink ik heel veel live light van de plusmarkt...is een soort champoepel in rose en wit...heeeeerlijk!!! Zo drink je toch mee en er zit 0,0% alcohol in... Staan hier 4 flessen in de koeling...rose voor als ze geboren is om mee te proosten Veel plezier
Jillz 0,0% vind ik eigenlijk gewoon appelsap met bubbeltjes.. Ik heb destijds van de huishoudbeurs 'Vini Vici sparkling wit' en 'Vini Vici sparkling rosé' meegenomen en deze vond ik errug lekker! Op Online alcoholvrije wijn bestellen kan je deze bestellen (ik weet niet waar ze eventueel in de winkel te koop zijn).
Maar welke alcohol vrije wijn is zoet? Hou normaal van wit zoet, en waar te koop? Jillz is lekker maar geen wijn, ame is lekker maar geen wijn....