Halloween

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Misschien een raar onderwerp maaar...

gaan jullie iets doen met halloween? :D

Ik vind het zoeen geweldige feest dag en vind het zo jammer dat het hier bijna niet gevoerd word, teminste het is hier geen officieel feestdag jammer genoeg >.<

maar misschien dat toch nog sommige onder ons toch iets gaan doen 31 oktober =D

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou dat weet ik echt nu nog niet!

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dit jaar niet, toen ik 16 was heb ik wel een keer met 2 vriendinnen een halloween party gehouden, een zaaltje afgehuurd enzo waren best veel mensen. naderhand bleken die mensen een beetje rasistisch te zijn, (een vriendin van mij komt van Sint maarten en is dus donker gekleurd, en wat neven van haar waren ook gekomen naar t feest als DJ ).. enjah toen moesten we weg. en zijn we nog met z'n alleen naar ons thuis gegaan, nafeesten met zeker zo'n 40 man..

was erg gezellig..

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Vind er echt helemaal niks aan, sorry!

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik geloof dat walibi een halloween feest heeft, miss is het wat? ben er nog nooit geweest, het schijnt wel erg leuk te zijn =D

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je bent er iig op tijd bij:p

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

ja klopt ik heb er zin in XD

ik hou absoluut niet van de zomer is mij veelste warm en na de zomer komt herfst en als het herfst is komt halloween XD

lijk wel een klein kind :p

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nah walibi vind ik niks. Ook te ver.
    Ben 1x op een feestje geweest, dat was wel heel leuk.

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

oohh wat voor feest :D

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Een vriendin van mij woonde in zo'n studenten huis in Arnhem. Had ze samen met haar benedenbuurvrouw het hele huis omgetoverd. Er kwam ook een band en zo. Iedereen was verkleed en geschminkt. Er kwamen vooral van die alternativelingen. Het was zo gezellig!
    Het enige wat er te drinken was, was bier :p

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha klinkt leuk =D ben nog nooit echt naar een feest geweest teminste niet zoeen hele drukke, ik hou niet zo van drukte =P

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    So jij bent ook lekker op tijd. Wij vieren altijd Hallloween gaan ook costuums maken en zo. Mijn man is Noord Amerikaan en we hebben een tijd daar gewoond, iedereen viert het daar zo een beetje, die traditie hebben we hier maar in ere gehouden. Het begint hier ook steeds meer te komen, een aantal jaar geleden werden we op straat nog raar aangekeken als we naar een feest gingen en vorige jaar waren er in Amsterdam ineens best veel tenten die Halloween feesten gaven terwijl ze dat andere jaren niet deden.

13. Giltje

Giltje Niet meer actief

oh dat klinkt leuk =D heb een cape gemaakt met zoeen punt capishon, zwart aan de buitenkant en rood aan de binnenkant XD vind het net zoeen vampier cape, heb ook nog een jurk van LOTR ergens liggen die af gemakt moet worden, costuums maken is echt leuk =D als je met halloween optijd moet zijn zou je tijd van te voren aan je costuums moeten werken =D tenzij je veel tijd hebt om kleding te naaien natuurlijk ^^

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vind het jammer dat er weinig word gedaan in Nederland eraan. In Amerika ziet het er altijd zo leuk uit.

15. Giltje

Giltje Niet meer actief

idd :(

16. fafa

fafa Niet meer actief

Halloween rocks!

Ik versier mn huis altijd... nep-spinnen, -vleermuizen en -skeletten en natuurlijk pompoenen uithollen en een kaarsje drin. super ehhhh..."gezellig". Afgelopen jaar hadden we zelfs trick-or-treaters aan de deur; ik werd er helemaal blij van :)

En dan bij voorkeur genoeg man bij elkaar krijgen om een potje te weerwolven (van wakkerdam) :)

17. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Heel makklijk wat ik ga doen met haloween, mijn verjaardag vieren haha. Doe er verder niets aan.

18. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Leuk Halloween!

Walibi organiseert inderdaad een Halloween feest een week lang geloof ik. Ben daar 3jaar op een rij geweest. Was echt heel leuk! Alleen als je er met kleine kinderen heen gaat is het 's avonds gewoon niet te doen. Dan is het echt eng voor die kleintjes, en dat wordt ook aangegeven bij het park zelf.

Ze hebben echte haunted houses, met acteurs erin, echt heel mooi geschminkt en heel echt! Alles is versierd in Halloween style. "s Avonds is het wel het leukste want dan lopen er door het hele park allemaal griezels, van de clown It tot een weerwolf. Ook zijn er shows overal op pleintjes enzo. Dansjes op de muziek van Thriller met een stel weerwolven. En om ik geloof 12uur is er een laatste show op het mainplein, en daar komt dan ook allemaal vuurwerk achteraan.

Is heel leuk, maar wel prijzig ik geloof 24euro per kaartje wat wij toen betaald hebben. Dus dat is nogal wat als je met een heel stel gaat kun je misschien groepskorting krijgen.

Anders zou ik zelf wat organiseren:D! Dat hebben wij in osn dorp de afgelopen 2jaar ook gedaan. Dan maken ze een speurtocht voor de kinderen door het hele dorp heen. Langs de kerk, molen, langs kleinere steegjes. En alle volwassenen helpen mee. Achteraf doen we dan ergens een drankje (ofujaa hun, ik was er maar een keer;)).

Nou succes:D Halloween is echt heel leuk:D!

19. Giltje

Giltje Niet meer actief

wat jij allemaal zegt is echt zo leuk heb er nu nog meer zin in =D wij gaan waarscheinlijk een horror nacht van maken met resident evil spellen en hapjes enz <33

Deel Deze Pagina