nog niet ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    heb vandaag een echo en controle gehad en mn kindje is nog niet ingedaald.
    :(

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb geen idee hoor, maar had dat al gemoeten dan?

Kan nu alsnog toch?

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Kan geen kwaad hoor.
    Veel kindjes dalen nog in tijdens de bevalling.
    Het zou naar wat ik er van weet alleen wat sneller gaan met de bevalling op het moment dat de kleine al wel ingedaalt is.
    Maar je hebt nog even de tijd, kan maar zo zijn dat de baby vandaag of morgen alsnog zo indaalt.

Komt helemaal goed hoor!

Groetjes,

4. natas81

natas81 Lid

9 mrt 2007
    22
    0
    0
    Hoi

Die van mij is ook nog niet ingedaald.

5. Niet meer actief

die van mij ook niet... ben vandaag geweest voor echo... ze ligt nog erg hoog in me bekken.. moet gelijk naar het ziekenhuis als me vliezen breken en op medische indicatie bevallen... Verder weegt ze nu al 7 pond hihi en dat met mijn buikje...

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Mijne is net ingedaald ( met 38 weken )

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lauraatje, waarom moet je naar het ziekenhuis? Nu ben ik nog niet zo ver, maar bij mij zit de kleine ook nog hoog boven mijn bekken. Mijn fysio denkt echter dat de kleine bij mij niet in zal dalen omdat mijn buikspieren daar geen ruimte voor kunnen geven. Nu begreep ik uit je berichtje dat je bij het breken van de vliezen gelijk naar het ZH moet, ik vroeg me af waarom dat precies is?

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Nee je moet met breken van je vliezen gelijk plat gaan liggen.. Mijn dochtertje daalde ook pas in toen mijn vliezen gebroken waren toen kwam de vk en omdat ze toen ingedaald was mocht ik gewoon weer lopen en heb een super vlotte bevalling gehad..

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is volgens mijn VK een achterhaald verhaal, maar weet er het fijne niet van.

10. Niet meer actief

@loekie: ik moest van de gyn gelijk naar het ziekenhuis als mijn vliezen breken en de kleine nog ingedaald is.. hij vond dat ze erg hoog boven mijn bekken lag... ze zijn dan bang dat de navelstreng gaat zakken en om het nekje heen komt.. die kans is wel heel klein maar toch... ik moet over 2 week weer terug voor een echo om te kijken of ze dan al ingedaald is.. zo niet dan zit er denk ik wel een kans in dat ik moet blijven... je moet idd gaan liggen als de vliezen breken en ze is nog niet ingedaald maar waarom ik gelijk naar het ziekenhuis moet weet ik niet precies... mischien omdat ze toch abnormaal hoog ligt?

11. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja misschien idd wel, dat ze bang zijn dat het niet gaat passen ook ofzo... Maar zoiezo gaan liggen idd...

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    vreemd dat er over het gaan liggen dus verschillende adviezen gegeven worden, ja het ZH wel, dat weet ik, maar liggen zou niet nodig zijn. Nou ja, hoop maar dat het niet zo ver gaat komen hoor.

13. Niet meer actief

ja mijn eigen verloskundige zei ook dat ik niet hoefde te gaan liggen :S

Maar in het ziekenhuis zei de gyn:

Je kunt wel gelijk gaan liggen en wachten tot de ambulance komt maar je kunt beter zelf deze kant op komen dan ben je er veel sneller...

Dan lijkt mij dat je wel moet gaan liggen toch?

14. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Bij mijn zwangerschap was Thijs met 38 weken nog niet ingedaald. Met 39 weken wel, maar een week later had hij zich alweer eruit gewerkt!

Verloskundige zei dat ik bij het breken van de vliezen onmiddellijk moest gaan liggen en wachten totdat de verloskundige kwam. Anders kan de navelstreng namelijk naar beneden zakken en klem komen te zitten tussen je bekken en het hoofdje van het kindje, met mogelijk hele nare gevolgen. Uiteindelijk begon de bevalling met weeén en heeft de verloskundige de vliezen gebroken, toen was-ie al ingedaald.

Succes! Neeke

15. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Even een ander vraagje tussendoor, de mijne is wel al ingedaald, maar heb niet de zogenaamde hangbuik? dus iedereen zegt dat het dan nog wel even gaat duren? moet je buik persee gaan zakken als de baby is ingedaald?

16. natas81

natas81 Lid

9 mrt 2007
    22
    0
    0
    Ik zou ook wel willen weten of je buik dan moet gaan zakken

Deel Deze Pagina