Tweeling ziet elkaar voor eerst hartverscheurend

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Evelien80, Sep 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Pff heftig hoor...
    Hier ook een tweeling,dat komt wel ff binnen ja

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik vind het een hele mooie foto maar inderdaad wat heftig.. ik moet heel erg slikken om niet in huilen uit te barsten pff :(

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,920
    5,179
    113
    Hier ook tranen over mijn wangen. Komt wel even hard binnen. Ik koester ook zo de foto's die we van de kinderen samen hebben voor N overleed.

5. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

Apr 9, 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    hartverscheurend :( hele mooie foto die de ouders voor altijd gaan koesteren

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Prachtige foto !! Die zal voor altijd gekoesterd worden !

Ook voor mij even met beide benen op de grond

Ons zoontje is geboren met dezelfde aandoening

zijn dunne darm en beide nieren zaten door de middenrif in de borstkas hierdoor heeft zijn linker long zich niet volledig ontwikkeld heeft zijn hart naar rechts moeten wijken waardoor ook rechts niet volledig ontwikkeld is, zijn maag en lever waren verschoven zijn blinde darm lag los en zijn dikke darm gedraaid ( malrotatie)

Weken van ic zware nare en pijnlijke testjes bloedprikken onderzoeken volgden... Ook een zware en lange operatie om alles weer op de juiste plek te leggen, de eerste 8 maanden was hij alleen maar ziek, 11 kuren gehad in die maanden, 8 ziekenhuis opnames 3 keer 6 weken een prednison kuur 200 Mg daags 3 verschillende pufjes per dag, hevige reflux door de aandoening die misschien tot 3 jaar of zelfs langer kan duren en nu met 11 maand nog niet zelfstandig ( stukjes ) kunnen eten

Maar nu .... Ja hij is snel ziek en we moeten met sommige dingen rekening houden( hij mag bijv nog niet in het zwembad komen) maar het is zo'n heerlijk ventje, hij zit vol levens lust, het is net of hij zijn eigen leven dankbaar is,

Daar waar hij 11 maand geleden bij overleed .... Word hij over 3 weken alweer 1 jaar, dit is echt even met beide benen op de grond dat wij zo gezegend zijn dat hij 1 van die kindjes is die heeft mogen overleven, en ik vind het zo erg voor de ouders van kindjes ( niet alleen bij Chd kindjes maar ook andere redenen waarom kindjes niet bij hun familie mogen zijn )

Share This Page