Hier ook een fan! I looooooove it en jummie, Harvey! Val in het normale leven helemaal niet op dat soort 'foute mannen', maar in dit geval maak ik graag een uitzondering... En ik ben trouwens ook volledig fan van Louis en Donna! Beide geen mooie mannen misschien, maar wel zó grappig! Serie zou zonder die twee echt een heel stuk saaier zijn!
Gisteren weer de nieuwste ep van seizoen 5 gezien. Seizoen 5 is ook weer zooo leuk!! Goed om te lezen dat er een 6e komt!
Ik vind Harvey leuk, maar knap, nou nee. Is heel stijf ook, bij de meer intieme scènes, het is nou niet dat de vonken eraf vliegen. Volgens mij is ie gewoon hartstikke preuts, want veel van hem valt er niet te zien. Mike is ook niet echt knap, maar die had wel een leuk onderonsje met Rachel in het kopieerhok, haha! Ik vind die bazin -naam kwijt- trouwens een vreselijk wijf. Wél mooie outfits, dat zeker. Mijn man vindt die lippen echt een drama.
Jessica bedoel je, gespeeld door Gina Torres. Geweldig!! Zij speelde ook in firefly een geweldige rol (Zoe) en ze was de big bad in seizoen 4 van Angel (Jasmine).
Hihi volgens mij is Donna een vrouw ik vind haar echt heel leuk in de serie! En Louis vind ik trouwens ook heel grappig.
Oww daaaaaaar ken ik haar van!! He he, je hebt een raadsel opgelost waarvan ik al niet meer dacht dat ik erachter kwam.
Ik kijk nu Lilyhammer en dacht: waar ken ik die vent toch van? Denkdenkdenk... Ik ben nogal fan van Bruce Springsteen en hij is lid van de E-streetband!!!