'Fraudemoeder vergokte subsidie' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Vandaag staat mevrouw voor de rechter, ik ben benieuwd wat er uitkomt. Er staat ook in het bericht dat er aanwijzingen zijn dat sommige ouders van autistische kinderen hebben meegewerkt aan de fraude. Nota's ingediend en vervolgens gezamenlijk het geld gedeeld. Ik hoop dat de dame in kwestie flink gestraft wordt. Ben zelf moeder van een kindje met een ass en het zou nooit in me opkomen om te frauderen en al helemaal niet om mijn kind daarvoor te gebruiken. Hoe diep kan je zinken...
Slecht! Typisch Nederland om subsidies uit te delen als snoepjes, en daarna totaal geen controle meer te houden daarover. overigens zal dit wel een gevalletje "kale kip" worden. Dat geld zien we nooit meer terug! :x
Ja dat is het he, er zit gewoon onvoldoende controle op. Ja nu achteraf wordt er meer gecontroleerd. Maar het leed is al geleden en het geld is weg. Lijkt voor alles wel te gelden, toeslagen, pgb...... 3,1 miljoen gewoon weg...
Daar heb ze verleden jaar een nieuwe wet voor ingevoerd. Ieder die een geldbedrag moet betalen en het niet heeft word een regeling mee getroffen dat het automatisch van salaris of uitkering gehaald word. Dus in dit geval gaat mevrouw gewoon de staat terug betalen Toch blijft het te schandalig voor woorden!
Ja, als je inkomen dat toelaat ... wij hebben een fraude geval op de zaak lopen. De persoon heeft in de gevangenis gezeten en betaalt ... schrik niet .... 20 per maand omdat meer niet mag en dat gaat automatisch idd ... even voor de duidelijk, de persoon heeft ruim 3 miljoen gejat. Regelingen en wetgeving is leuk, maar als er niets is valt er niet te plukken. En als deze mevrouw naar de gevangenis gaat, dan valt er domweg niets te halen. Je mag niet onder een bepaalde grens komen. Dat geld zie je dus echt nooit meer terug.
Weet je wat lullig is? Mensen die melden en die denken dat het niet klopt. Blijkt dat hun gevoel klopt en er dus idd gefraudeerd wordt dan is het: Goed zo!!! Jaaa, zie je wel dat klopte gewoon niet! Tegenwoordig........ En als het gevoel niet klopt dan is het: tsjonge jonge vuile bemoeial, en blabla, heks, bitch, weet ik veel... Tsja.....