hallo allemaal, wat een leuk forum is dit! ik kwam hier 'per ongeluk' terecht, maar kwam wel veel onderwerpen tegen die me aanspreken, vandaar maar meteen mezelf even voorstellen! ik ben dus sumeye, ik ben pas 31 geworden, ik ben 2,5jaar getrouwd met een turkse man en wij zijn de trotse ouders van ons mannetje van bijna 16 maanden en we zijn nu 3 maanden aan het klussen voor een brusje! ik denk dat dit wel even genoeg info is voor nu, dan ga ik nog even rondneuzen op dit forum! groetjes, sumeye
Hoi Sumeye welkom hier en rondneuzen kan hier heel goed. Lekker kwebbelen ook maar ook je verhaal kwijt kunnen.. Nou ja eigenlijk dus van alles.. Heel veel succes met t klussen .
hallo, dank jullie wel voor jullie reacties! zoals jullie zien aan mijn banner, is het deze maand niet gelukt! we proberen het vrolijk verder! ciao
Jammer meis! Maar ja wat je zegt, volgende ronde beter! Succes met klussen deze maand! dikke kus, Randy
Hoi Sumeye, Wat jammer dat het niet ´raak´is. Toch ff een teleurstelling ook al hou je er in je achterhoofd rekening mee. Meid, volgende maand gewoon weer proberen, er zit niets anders op. Good Luck! Groetjes Manuela