Nou uhmm Ik ben nieuw op `t forum dus d8 eraan om mezelf eerst netjes te voorstellen. ben een meid van 23 jr woon in amsterdam en ZWANGEEERRR van mijn eerste kindje zat gewoon te googlen over zwangerschap en kwam hier terecht. vind `t echt een super forum echt leerzam vooral als je nog nix weet over zwangerschap Dit was het dan zo een beetje. Liefs Imaan
Hoi Imaan, Jij ook welkom op deze forum. Ik ben ook net als jij nieuw hier. Ik vind het ook een hele leuke site...met iets waar je o.a. het wachten tot het testen mee kan vullen. Suc6 eb geluk met zwangerschap en bevalling. groetjes Manuela Hoi Maudi. Laat je weten of je positief bent? spannend! groetjes Manuela
Hoi Manuela, Ik kon me niet meer inhouden , heb twee dagen voor mijn nod getest... Helaas negatieve uitslag, niet zwanger dus... Groetjes Maudi
Thnx manoe en maudi aww Maudi Ik hoop ook voor je dat je zwanger raakt (tenminste als je dat zou willen) Veel succes in de toekomst meid
Hoi Maudi, Wat vervelend...maaaaar...je hebt je twee dagen voor je NOD getest...dat wil dan toch nog niks zeggen....als je nu eens test op de dag zelf...offuuh maakt dat niks meer uit...? Ik zit hier mega in spanning...nog een hele week voordat ik mag testen...vreselijk dat wachten, moet me echt inhouden om toch niet stiekum eerder te testen... Ik voel van alles, misselijk, moe moe en eens moe, diaree gehad (op de dag van de vermoedelijke innesteling) en ben in een week 1,5 kilo afgevalllen. Mijn vriend zeg dat ik zwaar zwanger ben , maar ik blijf toch liever iets gereserveerd... Nou meid, kop op...volgende maand weer opnieuw proberen, er zit niks anders op toch.. Houd me op de hoogte! gr. Manuela
Haai, gefeliciteerd en welkom Ben ook net nieuw en t is zeker een leuke site! Hou me op de hoogte hoe t met je gaat! Liefs leony