nutrilon zand en watertafel voor psz

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by oetel, Oct 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oetel

oetel Actief lid

Feb 15, 2007
    257
    0
    0
    Hi dames,

Zijn er nog meiden die niets met de punten voor deze actie doen? Dan kan ik onze psz blij maken. Ze zitten in de pakken peutergroei-melk (nr 4 en 5). Bij ons zitten ze nu pas in de verpakkingen, dus we hebben er nog wel wat nodig! De actie is verlengd tot eind van het jaar.

de -kleine- actiefolder zit onder de deksel bij het lepeltje en in dit foldertje zit dan ook de punt (een per verpakking).

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
  3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Oei. Die is wel heel erg leuk!! Ook voor thuis!

En geldt dat voor alle streepjescode spaarkaarten van nutrilon? Heb hier geloof ik op t moment 8 volle spaarkaarten liggen namelijk.

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Staat dat t geldt voor codes uit de pakken 3, 4 en 5 als je even de link hierboven bekijkt hihi ;)

5. oetel

oetel Actief lid

Feb 15, 2007
    257
    0
    0
    Het gaat niet om de streepjescode maar een boekje dat los wordt bijgesloten. In dat boekje zit een actiezegel. Groetjes, oetel

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Oh wat fout fout fout zeg! Gaan ze via de psz kinderen die melk pushen! Want het is natuurlijk leuk speelgoed, wie wil dat nou niet?

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Dirksmama.. maak je niet zo druk.. mensen hebben hersens gekregen en die zijn ze best in staat om te gebruiken. En dan nog.. het is geen gif.

En nee.. het is een 'gewone' actie en niet via de PSZ

8. oetel

oetel Actief lid

Feb 15, 2007
    257
    0
    0
    Idd, je kunt gewoon sparen voor jezelf of met zijn allen voor het kdv of psz. Zelf hebben we al zo'n tafel en heb het bij onze psz voorgelegd. Die zijn blij, want zo hoog budget hebben ze niet met al die slinkende subsidies...
    En ik geef al die groeimelk sinds het er is, alle vitamines zitten erin dus als ze een keertje niet goed eten krijgen ze toch de benodigde voedingsstoffen voor een deel binnen. Zeker met de winter voor de deur is extra weerstand wel goed. Maar goed, nu van we wel heel off topic raken :).
    Ik had gehoopt dat hier iemand zou zijn die niets met de bonnetjes doet. Maar zo te zien ben ik de enige die de groeimelk geeft :)

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Er zit vitamine D in, die je toch al apart moet geven. Er zit een beetje ijzer in, en er zit heel veel suiker in. Daar krijgt je kind geen weerstand van hoor!

10. oetel

oetel Actief lid

Feb 15, 2007
    257
    0
    0
    Ik geef de d niet extra en qua calorieën is het vergelijkbaar met gewone melk, dus de hoeveelheid suiker lijkt mij dan mee te vallen. Ik heb de naturel variant, smaakt ook niet zoet naar mijn mening...

Share This Page