hoi hoi, mijn man wilt de naam van onze dochter laten tatoeëren en voor mezelf twijfel ik nog even, ben namelijk nog bang voor de pijn dus ik twijfel nog even verder en als ik eruit ben dat ik wel durf weet ik nog niet op welke plek ik hem wil laten zetten. wie van jullie weet een goede tattoo artiest/tattoo shop in de omgeving van Utrecht?! alvast bedankt voor jullie hulp...
Tattoo rob spakenburg fijne vent goede tatoeeerder.. Man heeft er 3daar laten zetten ik mn laatste en we gaan eerdaags vior een nieuwe weer bij hem..
needle art is beter dan all in the beaty hoor Needle art heeft ook een prijs gewonnen in het zetten van fijne lijnen.. all in the beaty is wel goed in piercings zetten
Ik heb mijn tattoo in de voorstraat in utrecht laten zetten, magic *nog wat*. Zit tegenover de plus daar. Ben er zelf heel tevreden over, en ben er ook heen gegaan door tips van anderen.
@all, dank jullie wel dames... ik hoor veel goede verhalen over Studio Remi in Utrecht, 1 van jullie hier ervaring mee?!