Hallo. Even een vraagje. We hebben een vakantie geboekt naar sunparcs de haan. Hoorde ik vandaag dat de huisjes echt verschrikkelijk zijn. Iemand ervaring? (goede en-of slechte) groetjes sandra Edit Moderator: Verplaatst naar vakantie.
Wij zijnd aar 3 jaar terug geweest en was prima te doen hoor! Ik weet niet welk type huisje je heb? Dat goedkoopste huisje is heel simpel, maar je heb wel alles wat je nodig heb! Als je het iets duurdere huisje heb(cottage geloof ik) dan heb je lekkere banken, senseo, 2e tv etc. Ja het is iets simpelere dan centerparcs, maar ook iets goedkoper! Maar zeker niet slecht! veel plezier, leuk gebied trouwens! kus miek
nou, buiten het vele zand dat je mee binnenpakt, valt het goed mee hoor. Ik ga meestal naar Sunparks Kempense Meren in Mol.. In september 2006 had ik kunnen boeken voor maar 99 euro, een midweek, in 2007 wast wel wat duurder maar al bij al een stuk goedkoper dan Centerparks. Daar durven ze zelfs 500-600 euro vragen voor een bungalow, daar ga je al mee naar het buitenland vind ik
san kijk even hier http://www.zoover.nl/belgie/west_vlaand ... kantiepark heb je gelijk 283 beoordelingen, het krijgt gemiddeld een 5,8 en de ervaringen verschillen nogal...
ik ben een keer naar sunparks geweest en kan je alleen veel succes wensen. Ik was in belgie geweest in het plaatsje mol en kan zo niet op de naam komen van het park zelf. het was sunparks dat weet ik zeker omdat de nare ervaring nog steeds in me geheugen staat . de huisjes waren wel prima in orde gelukkig maar er wa sniks te doen. bowling baan was kapot, pooltafel miste ballen en restaurabtjes en winkels waren heel vroeg dicht. eten in de hamburgertent nou dat lekeen wel schoenzolen ipv van een broodje haha en het zwembad tja zal e rmaar niet over beginne. uiteindelijk hebben we de vakantie maar uitgezeten en omdat niemand een auto had konden we helaas ook niet ver van het park vandaan. Buiten het park zat wle een lekkere chinees en die mis ik dan wel haha moet zeggen dit is 4 jaar terug misschien is er ondertussen veel veranderd. er zou bijv. een andere eigenaar zijn :
ik ben er ook geweest 2 jaartjes terug met oud en nieuw... ik zal het je absoluut niet aanraden bowlingbaan indd kapot totaal niet onderhouden niks was open er was met oud en nieuw door de telefoon een groot feest beloofd nou alles was dicht die avond was echt een zware tegenvaller allemaal! dit was ook het park in belgie trouwens
zo zie je dat de meningen verschillen. ik ben 1 keer in de haan geweest en afgelopen jan. in kempersemeren. Beide keren beviel ons erg goed. Maar nu moet ik zeggen dat ze het afgelopen jaar alle huisjes, zwembaden, binnen dingen hebben opgeknapt. ze zijn aangesloten bij centerparcs nu! En..wij nemen nooit een standaart huisje, die zijn erg primitief, en 1 luxer is nog steeds veeeel goedkoper dan centerparcs! @lovewinnie: De chinees was ind. erg lekkerrrrrr kus miek