Multi vitmines voor de zwangere vrouw, ik heb ze gekocht ipv foliumzuur. Maar ik vond het helemaal niets en ben weer over gestapt op gewone mini pilletjes foliumzuur. Er zijn er 2 uit (bijna nog een maand dus), doosje is nog goed tot ergens in 2012. Maar ik vind het zonde om te laten staan als ik er iemand anders blij mee kan maken. Echt goedkoop waren ze ook niet nml. Dus wie is er net zwanger en kan ze goed gebruiken? Voor verzendkosten.
mag ik vragen waarom je het niks vond? ik heb ze namelijk ook geslikt de eerste zwangerschap en ik werd er erg misselijk van. Nu had ik dat op het forum geplaatst toendertijd en meerdere meiden worden er misselijk of ziek van omdat het blijkt dat er een hoge dosis in die tabletten zat (sorry dit was ff offtopic)
Nog een keer offtopic (sorry!): Ik heb zwanger worden bijna een jaar gebruikt zonder problemen en slik nu nog steeds zwanger zijn! Ik heb er nooit problemen mee gehad!
het kan zijn dat ik gevoelig ervoor ben voor die dosis. Ik slik nu foliumzuur van de da en dat gaat gelukkig nog goed haha!
Ik werd er ook misselijk van en die kleine foliumtabletjes van de kruidvat kon ik zo doorslikken met een slok water. Dat ging een stuk beter `s morgens vroeg