Is iemand van jullie hier wel eens geweest? We zitten te denken om hier in onze vakantie naar toe te gaan. Is het wat?
Ik heb een tijdje terug dezelfde vraag gesteld. Kreeg toen deze reacties. Wij hebben dit park besproken en gaan volgende week vrijdag. Ben erg benieuwd. http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie/138128-wie-ervaring-sunparks-eifel.html
Wij gaan eigenlijk elk jaar een keertje terug naar dit park echt geweldig!!!! echt een aanrader licht heel mooi en veel leuke plaatsten in de buurt zoals Cochum (met een groot kasteel op een berg), Koblenz ook heel leuke stad kun je lekker winkelen. Op het park zelf is het zwembad niet zo heel groot maar wel groot genoeg. de plaza is ook best gezellig! je kan in de omgeving van het park echt heel lekker lopen en wat ook leuk is om te doen is naar het Berenpark te gaan en naar eifelpark heet dat volgens mij. kortom genoeg te doen!! TIP: als je vanuit het park naar beneden loopt via de hoofdweg zeg maar dan is er beneden een heel lekker restaurantje en nog goedkoop ook!!
Wij hadden een muf huisje en het zwembad vond ik erg koud. Omgeving is mooi, mijn collega vind het er wel alles ok. Wij waren er 3 jaar geleden.
Heb je deze site al bezocht? Vakantiepark Sunparks Eifel (vh Center Parcs Heilbachsee) Duitsland Rheinland Pfalz Gunderath beoordeling 7.5#
Eigenlijk moet je als je boekt niet in het oude gedeelte gaan zitten (het dichts bij het zwembad) daar krijg je van die huisjes waar je in een soort kelder moet slapen echt helemaal niets en die zijn indd wat muf en donker probeer in de witte huisjes met de lichtblauwe luifels te komen die zijn het nieuwst en leukst!
met kids is het een ideaal park met leuke dingen te doe ne nde omg is super. we ziijn er 2 jaar trug geweest met 2 honden en een kleine van 1,5 echt leuk hoor.
Wij zijn er 2 keer geweest, toen nog met zn tweetjes en het is een prachtige omgeving als je van natuur houdt. De marketdome en het zwembad is niet zo heel groot maar ruim voldoende. ik zou zo weer gaan in ieder geval. een rugdrager is geen overbodige luxe als je een lekkere boswandeling wilt gaan maken. oja, het loont de moeite om 's aovonds in de schemering eens wat rond te lopen, dan zie je echt heel veel herten!
Wij zijn gisteren net terug gekomen en het was geweldig. Leuk zwembad een hele grote kids factory (overdekt) en de huisjes waren netjes en schoon. wij zaten in het oude gedeelte en dat is met een buggy niet echt handig. Maar als je klein eindje om loopt kun je heel wat trappetjes om zeilen. echt een aanrader. Tip neem een navigatie mee als je er heen gaat. Het laatste uur reiden zijn er alleen binnen door weggetjes. ook als je van het park naar een ander plaastje wilt is dit geen overbodige luxe. De wegen staan er niet duidelijk aangegeven.
leuk dat jullie het zo naar je zin hebt gehad wat hebben jullie bezocht in de omgeving? of alleen maar op het park gebleven? was er in het zwembad ook een wildwaterbaan? dara is Teun namelijk gek van
Wat leuk dit topic!! Wij gaan in november een weekje na sunparcs eifel. Dit hadden we gewonnen bij een bel en win spel van Wij jonge ouders. Ben heel benieuwd hoe het daar is. Heb er i.i.g zin in. Dit is namelijk ons enigste vakantie dit jaar haha.
Oh heerlijk Gaby dat je dat hebt gewonnen. Dat is nog eens leuk op vakantie gaan. Wij gaan dus niet naar dit park, omdat we op CP een leuke aanbieding hebben kunnen scoren op de waanzinnig woensdag. Maar ik hou het zeker in mijn achterhoofd bij volgende vakanties. Bedankt voor alle reacties in elk geval.
Nee het zwembad heeft geen wildwaterbaan. Helaas. Het zwembad is niet super groot maar voor de kleintjes is het er heerlijk met twee peuterbadjes. In de omgeving hebben wij het wildpark bezocht in daun. Zon'30 minuten rijden en we zijn naar cochem geweest. Ook ong. 30 minuten rijden.
uit stapjes klinken leuk jammer dat er geen wiltwaterbaan is want dat vind Teun het einde de peuterbadjes vind hij dus niets aan. afgelopen vakantie in CP bispingerheide wilde hij daar niet in alleen maar het grote bad, lekker dobberen in de golfen en de wiltwaterbaan en de tunnelglijbanen..... wie weet komt het wel weer dat hij dat ook leuk gaat vinden....