stedentrip waar naar toe en welk hotel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door miepie28, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    #1 miepie28, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2009
    We willen misschien aan het eind van dit jaar een weekendje weg met zn beiden. Nu was ik al aan het kijken maar vind het allemaal wel erg prijzig! Wie is er op een stedentrip geweest en waarnaartoe en welk hotel? Ben wel op zoek naar iets wat goed is en weet wel dat je daar voor moet betalen maar wil dan wel zeker weten dat de kwaliteit ook een beetje goed is.

Willen overal wel naar toe en willen denk ik begin december weg. Het enige waar we niet naar toe willen is parijs want daar zijn we vorig jaar geweest.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

2. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben naar Berlijn geweest met mijn ouders, man, broer en vriendin en zus en partner. Wij zaten in hotel Concorde. Een 5 sterren hotel met super ontbijt en een fantastische ligging. Dit hotel vond ik super en ben al vele hotels geweest. De kamers zijn ruim en je hebt als extraatje een fitness en stoombad en sauna in het hotel. Het personeel vond ik heel vriendelijk en in het restaurant kan je redelijk eten, al zou ik persoonlijk ergens anders gaan eten.
    Groetjes,
    Vuurmeisje
    P.s. als je echt een goed hotel wilt vinden is www.booking.com een goede site met eerlijke klantbeoordelingen

3. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Inderdaad, booking.com is hier ook favoriet als er hotels geboekt gaan worden. Wij maken regelmatig een stedentrip en het leukst waren Barcelona en Stockholm. Als je aan het eind van het jaar nog een beetje leuk weer wilt hebben moet je eens aan Sevilla denken( spanje). Goedkope vluchten kun je op ryanair. com vinden. Vliegen vanaf Weeze in duitsland is heel goedkoop. Succes

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Barcelona, Hotel Market.
    Milaan, Starhotel Anderson.
    Oberhausen, Tryp Centro.
    Brugge, Livia's B&B.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Barcelona schijnt idd erg mooi te zijn. Wil ik ook nog wel een keer heen. Sevilla ben ik geweest, ook erg mooi!
    Ik vind Lissabon ook leuk om heen te gaan. We gaan er regelmatig heen.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    booking.com doen wij ook geregeld.
    praag is mooi en niet duur, barcelona erg mooi.
    als je in december gaat en je houd een beetje van de kerstsfeer dan is londen ook een aanrader

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Inderdaad Lissabon is erg mooi en niet extreem duur. Barcelona is ook erg mooi, en dan moet je in ieder geval het voetbalstadion van Barca bekijken! Zelf wil ik nog een keer naar Praag of Bratislava

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Barcelona, hotel Raco del Pi, echt een aanrader!
    Middenin de gotische wijk.

Deel Deze Pagina