bv. bij stijgen en landen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by moique rouan, Jun 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moique rouan

Jul 4, 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    ik ga 6 juli vliegen naar spanje met mijn dochtertje van 3 maanden. ik heb gehoord dat je bij stijgen en dalen het beste bv. kan geven tegen de druk. nou hoorde ik ook dat de baby op schoot bij mama moet maar met het gezicht van je af hoe kan je dan de baby laten drinken?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hoi hoi.

Twee jaar geleden zat er achter ons in het vliegtuig een stelletje met een pasgeboren baby.
    De baby lag gewoon bij moeders op schoot maar wel met een speciale babygordel ( hebben ze aan boord van het vliegtuig dus moet je even aan een stuardes vragen)

Ze gaf haar kleine gewoon tijdens het vliegen borstvoeding en heb het kind niet horen klagen..

Succes !

3. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    Ik had deze topic al een paar keer gezien maar kon er geen antwoord op geven. Ik ben nu net terug van een (vlieg )vakantie met mijn dochtertje, dus ik kan er nu wel antwoord op geven.

( ik denk alleen dat je het misschien niet meer leest, aangezien je morgen vertrekt.)

Je kindje zit inderdaad bij je op schoot. Mijn riem zat strak en Estelle's riem zat ook strak om haar heen. Maar er zit een tussenstukje tussen beide riemen, waardoor je kindje wel alle kanten op kan bewegen. Je kindje kan ook liggen op je schoot en borstvoeding geven kan dus ook.

Share This Page