Hoi Hoi we willen in september een midweek naar een toe Centerparcs/landal of een ander park nu weet ik dat er sommige dit niets vinden maar wij wel maar zij er tips welk park leuk is met een baby die dan 9 mnd is. wel het liefst met een zwemparradijs zodat er ook met slecht weer wta te doen is het liefst in belgie of rand van duitsland graag een internetadres we willen niet tever rijden met teun, alvst bedankt
In dalen ligt volgens mij de huttenheugte. Dit park is van center parcs. Kijk even op www.centerparcs.nl. Als je aan belgie denkt... ik vond de vossemeren van center parcs ook een mooi park, maar daar ben ik zwanger naar toe geweest. Wij gaan in aug. naar de eemhof op de vakantie. Dit was voor ons het meest in de buurt. Succes
de Erperheide van Center Parcs is heel erg le.k zelf gaan wij tegenwoordig naar landal, dat is wat goedkoper. Ik weet wel de Lommerbergen van Landal, is altijd van center parcs geweest. Maar dat ligt in Limb.rg
wij gaan al 3 jaar 2x per jaar naar erperheide in belgie (peer) toe en wij vinden het echt een vreselijk leuk park nu gaan we 3 augustus weer lekker een week onze oudste van bijna 5 is baluba (binnen speelparadijs) niet uit te sleuren en het kinder junglebad ook niet voor de hele kleintjes is het babybad ook leuk het is duur ja maar je heb wel echt een vakantie gevoel teminste wij landal zijn wij toevallig afgelopen kerst geweest maar echt NOOIT meer alles is daar veeeeeeeel minder luxe ik betaal liever wat meer dan dat ik me zoals toen groen en geel ergerde zal verder niet in detail treden veel suc6 met je keuze ben benieuwd waar je heen gaat liefs diaan
Erperheide dat ken ik, ben er een paar jaar geleden met een vriendin geweest en we waren afgelopen april in een ladal par is overgenomen van cp ... maar dat is minder luxe maar dat betaal je ook en buiten het seizoen schelen die 2 niet zo.....ja wij kunnen nog buiten het seizoen zat ook te kijken naar sunparks en dan de kempervennen...iemand daar ervaring mee? we zoeken dus een park waar veel te doen is 9 afwisseling voor ons) en ook voor Teun die dan 9 mnd is.....